בלייר וולש החמיץ בעיטה, סיאטל ניצחה במינסוטה

וולש. מזל שאין דולפינים במינסוטה
וולש. מזל שאין דולפינים במינסוטה | צילום: AFP

הסיהוקס ניצחו 9:10 ויפגשו את קרוליינה, גרין ביי גברו 18:35 על וושינגטון

(גודל טקסט)

לאחר 16 מחזורים קשוחים, מתישים ורווי פציעות, ליגת ה-NFL הגיעה לישורת האחרונה עם משחקי הוויילד-קארד. לאחר דרמה במשחקי ה-AFC זכינו גם למנה גדושה במשחקי ה-NFC. אלופת המחוז המכהנת, סיאטל יצאה בעור שיניה ממינסוטה עם ניצחון דחוק 9:10, בעוד במשחק המאוחר גרין ביי לא הותירה מקום לספקות כשניצחה 18:35 בוושינגטון.

 

מינסוטה וייקינגס – סיאטל סיהוקס 10:9

 

זוכרים את הקטע מהסרט אייס ונטורה שבוא הנבל צועק "אבל השרוכים היו צריכים להיות בחוץ"? זה בדיוק מה שקרה לבלייר וולש שהחטיא ניסיון בעיטה מ-27 יארד ועלה לקבוצתו במשחק. לפחות במינסוטה אין דולפין לגנוב.

 

 

הוייקינגס ניצלו את מזג האוויר הקפוא כיד לשלוט במשחק ולמנוע מהסיהוקס, שהביסו אותם באותו מקום בעונה הסדירה, לפתח את המשחק שלהם ולראסל ווילסון להיכנס לקצב. עד לאותה נקודה וולש דווקא היה מדויק להפליא והוביל את קבוצתו ליתרון 0:9 בסיום הרבע השלישי.

 

ווילסון. התעורר ברגע האמת (AFP)

 

אך אז התעורר ווילסון, והוביל שני דרייבים של הבקעה, אחד טאצ'דאון והשני לבעיטה וסיאטל עלו ליתרון. טדי בריג'ווטר הוביל דרייב מושלם, עם מעט עזרה מהגנת האורחת, אך אז הגיע הרגע המכריע שקבע את תוצאת המשחק ושלח את הסיהוקס למפגש עם קרוליינה.

 

ווילסון סיים עם 142 יארד טאצ'דאון וחטיפה. המחליף כריסטין קרמייקל סיים עם 70 יארד על הקרקע. בריג'ווטר  סיים 146 יארד בלבד ואדריאן פיטרסון השיג רק 45 יארד ב-23 נשיאות ופאמבל קריטי.

 

 

וושינגטון רד סקינס – גרין ביי פאקרס 35:18 (צפו בתקציר)

 

הפתיחה היתה כולה של וושינגטון, שלא ניצחה בפלייאוף 10 שנים, שכפו סייפטי ועשו לאחר מכן 9 נקודות רצופות. אבל משחקים גדולים מנצחים ברבע האחרון וזה בדיוק מה שקרה במשחק הזה.

 

רוג'רס. לא השאיר מקום לספקות (AFP)

 

גרין ביי הצליחו להפוך את התוצאה עוד במחצית הראשונה, הרדסקינס החזירו את היתרון (17:18) בתחילת הרבע השלישי אך מכאן ואילך היתה רק קבוצה אחת על המגרש, כשהפקארס סידרו לעצמם משחק נוסף באריזונה מול הקארדינלס.

 

אהרון רוג'רס סיים עם 212 יארד ושתי מסירות לטאצ'דאון, כשאדי לייסי הוסיף 67 יארד וטאצ'דאון על הקרקע. קירק קאזינס נתן עוד משחק טוב של 329 יארד אבל רק הבקעה אחת. גורדן ריד סיים עם 120 יארד בתפיסה וטאצ'דאון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי