"העונש מקרב את דייגו סימאונה לצ'לסי"

בקרוב שוב ביחד? קוסטה וסימאונה
בקרוב שוב ביחד? קוסטה וסימאונה | צילום: Gettyimages

רכש ראשון לסיטי: אנטוני קסארס. ליל התייאשה מדאבור וסימנה מחליף

(גודל טקסט)

מחצית מחודש ינואר כבר מאחורינו, ואירופה ממתינה להחתמות הגדולות באמת. בחדרי חדרים נרקמות עסקאות בשווי של מיליונים, מועדונים וסוכנים מדליפים מידע שהוא לפעמים נכון אך לפעמים לא מדויק. כל זאת בשביל לשפר עמדות, לחסוך או להרוויח כמה מזומנים או להפעיל לחצים על גורמים נוספים. איפה הדברים עומדים? ספורט1 עושה סדר.

 

רשמי

 

אנטוני קאסרס, שחקנה של קוסט מארינרס, האוסטרלית סיכם במנצ'סטר סיטי. הקשר האלמוני בן ה-23 יהיה השחקן הראשון שהתכולים מחתימים בחלון ההעברות הזה, אך הוא יושאל למלבורן סיטי, שהבעלים שלה הם גם הבעלים של הסיטיזנס. 

 

 

קבוצתו האוסטרלית הוציאה הודעה שהוא סיכם בסיטי. מאמן הקבוצה טומי וולמסלי אמר: "אנחנו צריכים לחגוג כששחקנים שלנו מושאלים לקבוצות גדולות. אני הבאתי אותו לקבוצה וידעתי שיש לו פוטנציאל".

 

טורינו הודיעה על השאלתו של צ'ירו אימובילה עד לסיום העונה עם אופציה להארכה. החלוץ שב למועדון בו חורר רשתות לפני שנתיים, אחרי שלא הצליח בדורטמונד ובסביליה אליה הושאל מתחילת העונה. "אני מאושר ולא יכול לחכות עד שאשחק כבר בקבוצה", אמר לאתר הרשמי.

 

 

סנדרלנד החתימה את דאמה אנדויה חלוץ סנגלי מטרבזונספור, ולפי המנג'ר סאם אלרדייס הוא יפתיע את כל הליגה: "הוא יביא לנו משהו שונה לקבוצה", טען ביג סאם.

 

 

שמועות

 

העיתון "מירור" טוען שהאמברגו שהטילה פיפ"א על אתלטיקו מדריד יקרב את דייגו סימאונה להסכמה לאמן את צ'לסי בעונה הבאה. בעיתון נכתב שרומן אברמוביץ' סבור עכשיו שיהיה קל יותר לשכנע את המאמן להגיע לסטמפורד ברידג'. דייגו קוסטה, ששמועות לגבי חזרה אפשרית שלו לויסנטה קלדרון לא הירפו, לא צפוי לעשות זאת ואם סימאונה אכן יגיע הוא ישמח להישאר בסטמפורד ברידג'.

 

סיידו בראהינו מווסט ברומיץ' הוא נכון להיום החלוץ הכי מבוקש בפרמיירליג. מי שמוליכה את המרוץ להחתמתו היא לסטר, שרוצה להעמיק את הסגל שלה להמשך מאבקי הצמרת, אבל גם צ'לסי, טוטנהאם, ניוקאסל וסטוק סיטי לוטשות עיניים לכיוונו. במקביל, השועלים בדרך להחתים את המגן דניאל אמרטי מפ.צ. קופנהאגן, שקיבלה את ההצעה לרכוש אותו ב-5.5 מיליון ליש"ט.

 

סטבן יובטיץ' עשוי לעזוב את אינטר, רק חצי שנה אחרי שהגיע ממנצ'סטר סיטי. הוא הושאל ב-2.5 מיליון ליש"ט עם אופציית רכישה ב-17 מיליון ליש"ט.

 

לא מתאקלם באיטליה. יובטיץ' (gettyimages)

 

קורניתניאנס מנסה לשכנע את צ'לסי לרכוש את החלוץ פאטו שהוזכר כמועמד גם לליברפול ומנצ'סטר יונייטד, אבל נכון לעכשיו אף קבוצה לא מוכנה נכון לעכשיו לשלם את תג המחיר שלו שעומד על 11 מיליון ליש"ט. יתכן כי הסיבה לכך היא נטייתו הרבה להיפצע.

 

האם סאות'המפטון מתפרקת? יובנטוס רוצה את חלוץ הסיינטס גרציאנו פלה ב-5 מיליון ליש"ט, ארסנל עשויה להחתים את ויקטור וואניימה וצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד חושקות בסיידו מאנה.

 

שייק טיוטה, קשר ניוקאסל, בדרך לסין, לאחר ששנחאי שנואה, בה משחק גם האוסטרלי הוותיק טים קייהיל, הציעה עבורו 8 מיליון ליש"ט. הסינים הציעו עבור הקשר שנוטה שמרבה לחטוף כרטיסים צהובים 70 אלף ליש"ט, כ-10 אלף יותר מאשר שכרו בצפון אנגליה. שחקן הכנף פלוריאן ת'אובין, שבעבר אף הוזכר כמועמד לברצלונה אולם לא הצליח להתאקלם בסנט. ג'יימס פארק, בדרך החוצה אף הוא כאשר הוא מבוקש במארסיי.

 

מבוקש בסין. טיוטה (gettyimages)

 

סוונזי סיטי רוצה את ג'ונתן דה גוזמן מנאפולי וסיידו דומביה מרומא.

 

סבסטיאן הלר חלוץ אוטרכט ההולנדית בדרך לחתום בנוריץ' סיטי תמורת 6.5 מיליון ליש"ט. החלוץ בן ה-21 כבש העונה 11 שערי ליגה ב-17 משחקים.

 

ליל רוצה את מואנס דאבור, אבל לא הצליחה לרכוש אותו עד כה. מי שכן עשוי להגיע אליה בהשאלה הוא יואן גופראן מניוקאסל, שמזה כשנה וחצי כמעט ולא משחק. חוזהו אצל המגפייס מסתיים בקיץ 2017.

 

אנדראס פאריירה בן ה-20, שחקנה הצעיר של מנצ'סטר יונייטד פתח העונה רק פעמיים בגביע הליגה, והוא מעוניין להיות מושאל לקבוצה אחרת כדי לצבור ניסיון. הברזילאי יליד בלגיה השתייך לנוער של איינדהובן עד שעבר לאולד טראפורד.

 

פורטו דחתה לפי העיתון 'אה בולה את הצעתה של קריסטל פאלאס לרכוש את הכוכב שלה יאסין ברהימי תמורת 22 מיליון יורו.

 

נשאר בפורטוגל, בינתיים. בראהימי (gettyimages)

 

ווסטהאם ואברטון רבות על סאם ביראם מלידס יונייטד. ווסטהאם הציעה שני שחקנים ששמם לא פורסם ועוד סכום כסף כדי לנצח את אברטון, שהציעה עבורו 3.7 מיליון ליש"ט. לפי המירור אברטון כבר סיכמה על החתמת השחקן.

 

ווטפורד רוצה את ג'רום סינקלייר הצעיר בן ה-19, שכמעט ולא מקבל הזדמנויות אצל יורגן קלופ לליברפול. הצרעות מוכנות לשלם על החלוץ 3 מיליון ליש"ט.

 

רומא עשויה להחתים את אדריאנו מברצלונה. שתי הקבוצות במו"מ. כך מדווח "סקאי איטליה".

 

חלוץ ליון, אלכסנדר לאקזט, אמר שיהיה מוכן להגיע בקיץ לפרמיירליג. הוא סיפר לטלגראף שהידיעות על העברתו לאחת הקבוצות בליגה גרמה לו לאבד ריכוז לפני שנתיים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי