איגוד השייט: דורשים את קיום הצ'ארטר האולימפי

דוידוביץ'. יותר לא תצטרך להתחרות עם דרכון זר?
דוידוביץ'. יותר לא תצטרך להתחרות עם דרכון זר? | צילום: עמית שיסל, באדיבות איגוד השייט

בישראל מבקשים השתתפות מלאה בכל מדינה: "רוצים להתחרות כשווים מול שווים"

(גודל טקסט)

איגוד השייט בישראל שלח בימים אלה מכתב לקרלו קרוצ'ה, נשיא התאחדות השייט הבינלאומית, בו הוא מבקש להבטיח את השתתפותם של שייטי ישראל בכל אירועי השייט העתידיים ולהקפיד על קיום הצ'רטר האולימפי.  

 

כזכור, בסוף השבוע שעבר החליטה הנהלת ההתאחדות השייט הבינלאומית כי מעתה תנקוט בכל הצעדים הנדרשים ולא תקיים אירועים בינלאומיים בהם לא יוקפד על קיום הצ'רטר האולימפי.

 

 

באיגוד דורשים מההתאחדות הבינלאומית להבטיח את השתתפות ספורטאי ישראל בכל האירועים, לרבות אליפות העולם לנוער, שתיערך בדצמבר 2016 בעומאן, ובתחרויות הקרובות שמארגנת ההתאחדות הבינלאומית, כמו גמר סבב תחרויות גביע העולם, בחודש אוקטובר באבו דאבי.

 

דריהן. תשתתף באליפות העולם בעומאן? (עמית שיסל, איגוד השייט)

 

גילי אמר, יו"ר איגוד השייט:  "אני דורש מהתאחדות השייט הבינלאומית להבטיח ולוודא כי לא ישנו מקרים בהם ספורטאי ישראל לא יוכלו לקחת חלק בתחרויות כמו שאירע באליפויות העולם לבוגרים ולנוער בעומאן ובמלזיה".

 

"בהמשך להודעת התאחדות השייט הבינלאומית ולישיבה המיוחדת שנערכה, איגוד השייט דורש לקבל התחייבות שתאפשר לספורטאי מדינת ישראל להתחרות על פי עקרונות הספורט האולימפיים כשווים מול שווים, כולל הופעה עם סימני הלאום המקובלים, בכל תחרות ותחרות. כמו כן אנו דורשים להעביר תחרות למדינה אחרת אם לא יוענקו ויזות והשתתפות עם הסמלים הלאומיים".

 

אמיר הוסיף ואמר כי הוא רואה בהודעתה של התאחדות השייט הבינלאומית התחייבות לנקוט בצעדים משמעתיים חמורים כנגד מלזיה וכנגד כל מדינה שתפר את עקרון השוויון בין כל המדינות ותערב פוליטיקה בספורט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי