זידאן: אסור לצרפת להרשות לעצמה סגל ליורו בלי בנזמה

בנזמה
בנזמה | צילום: Gettyimages

מאמן ריאל נותן גיבוי לחלוץ שלו: "הוא כובש ומוסר, אין הרבה כמוהו בעולם"

(גודל טקסט)

כרים בנזמה הושעה מנבחרת צרפת בעקבות פרשת מתייה ואלבואנה והסחיטה הצהבהבה, אבל לא רק הכושר הטוב גורם לאנשי הטריקולור לא לוותר עליו עדיין. פחות מחמישה חודשים לפתיחת יורו 2016, חלוץ ריאל מדריד קיבל גיבוי מובהק מכוכב עבר שמאוד קרוב אליו. 

"צרפת לא יכולה להרשות לעצמה להגיע ליורו בלי בנזמה", הזהיר בראיון ל"ל'אקיפ" זינדין זידאן, האיש שהוביל את הטריקולור לזכיה ביורו 2000 וכיום מאמן את החלוץ בריאל מדריד. "אין את הפריבילגיה לוותר על שחקן כזה". 

"כשמסתכלים על המספרים שלו וכל מה שהוא עושה במגרש, אי אפשר להתעלם משחקן ברמה שלו", המשיך זידאן, שנחשב לתומך המרכזי של בנזמה והיועץ שהביא להחתמתו מליון תמורת 35 מיליון יורו. "הוא מבקיע והוא משתף את חבריו, אין הרבה כמוהו בעולם". 


מקבל גיבוי מזידאן. בנזמה (Gettyimages)

מאמן צרפת דידייה דשאן אמר ל"לה פאריסיין" באותו נושא: "בנזמה עשה טעות, זה ברור. אני מסכים עם ההחלטה להשעותו מבחינה אתית ומוסרית. כשמדובר בדמות ציבורית, מרשיעים עוד לפני שמתקיים משפט". 

כרים בנזמה כבר הבקיע העונה 16 שערי ליגה, מאזן דומה לזה של ניימאר וכריסטיאנו רונאלדו ושני שערים מתחת ללואיס סוארס, שדוהר בראש טבלת הכובשים בליגה הספרדית. בכל הנוגע לנבחרת, יש לזכור שלרשות דשאן עומדים גם אוליבייה ז'ירו ואנטואן גרייזמן בחוליית ההתקפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי