"ליברפול הציעה 60 מיליון יורו עבור מוראטה"

מוראטה
מוראטה | צילום: Gettyimages

החלוץ הספרדי לא שוחרר מיובנטוס. סוכנו של יא יא טורה רומז על עזיבה

(גודל טקסט)

כמדי יום, חלון ההעברות של ינואר – "עושים שוק". מיטב ההעברות, השמועות ומה שצריך לדעת על השוק החם של החורף.

 

 

רשמי

רומא הודיעה רשמית על שחרור של המגן אשלי קול. על פי דיווחים, קול צפוי לחתום בימים הקרובים ב-ל.א גלאקסי מליגת ה-MLS

 

צ'רלטון הודיעה על החתמתו של אקס מכבי חיפה ז'ורז'ה טשיירה על חוזה ל-4.5 שנים.

 

 

אדריאן מוטו, ששיחק בפטרולול פלויישטי, חתם בקבוצת טרגו מורש הרומנית, אולי בתקווה לזכות במקום בסגל נבחרת רומניה ליורו 2016.

 

נוריץ' רכשה את  הבלם השווייצרי טים קלוזה מוולפסבורג. הקנריות שילמו 8.5 מיליון ליש"ט על הבלם שחתם לשלוש שנים וחצי.

 

נורדין אמברט, שחקן הכנף המרוקאי-הולנדי של מלאגה, חתם בווטפורד עד 2019. "הצרעות" ישלמו עליו 6 מיליון ליש"ט והוא יקבל את החולצה 11. אמברט צפוי לשחק נגד ניוקאסל ביום ראשון.

 

 

 

שמועות

על פי "גאזטה דלו ספורט", ליברפול הציעה ליובנטוס לא פחות מ-60 מיליון יורו תמורת אלבארו מוראטה, שלא מקבל יותר מדי דקות העונה באיטליה. החלוץ הספרדי, בחוזהו עדיין קיים סעיף מכירה בחזרה לריאל מדריד, נשאר בינתיים אצל הגברת הזקנה.

 

מדי חלון ההעברות בחורף ינואר, שמו של הקשר יאיא טורה מוזכר כמי שעשוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי. מדי ינואר דואג סוכנו, דמיטרי סלוק, להבהיר לכלי התקשורת כי לא בהכרח שהקשר מחוף השנה יישאר בסיטיזנס לעונה נוספת, וכך עשה גם היום כשאמר: "יאיא טורה לא יעזוב את מנצ'סטר סיטי בחלון הקרוב. עם זאת, בקיץ הכל הכל יקרות. אנחנו נקשיב לכל הצעה שתונח על שולחננו".

 

כל שנה אותו סיפור. יאיא טורה במדי סיטי (Gettyimages)

 

על פי דיווחים בספרד, האריס מדוניאנין, שלא משחק השנה בלה קורוניה, שוקל חזרה למכבי תל אביב, או חתימה בשיקאגו פייר מה-MLS. לקשר הצעות גם מאלאבס, מאיורקה ואוביידו אך בשלב זה הוא לא מעוניין לקבלן.

 

פדרו, שחקן ברצלונה לשעבר שחתם בצ'לסי, מתחרט על בואו לפרמייר-ליג ורוצה לחזור לספרד. לפי פרסומים הוא לא התאקלם בקבוצה ורוצה לחזור לשחק בליגה הספרדית כאשר אתלטיקו מדריד או ולנסיה הן היעד המועדף עליו.

 

קריסטל פאלאס עשויה להחתים את עמנואל אדביור שלא משחק מאז הקיץ. הוא שוחרר על ידי טוטנהאם מחוזהו, שממשיכה לשלם לו את שכרו השבועי שעומד על 100 אלף ליש"ט לשבוע.

 

אדביור. חוזר לפרמיירליג? (gettyimages)

 

העיתון הצ'ליאני "לה טרסרה" פרסם שמאמן נבחרת צ'ילה, חורחה סמפאולי, יפסיק לאמן את צ'ילה איתה זכה בקופה אמריקה בקיץ האחרון. ההתאחדות הבטיחה לו בונוס של 6.3 מיליון יורו, אבל הוא יקוצץ משמעותית. שמו של סמפאולי הועלה כמועמד לאמן גם את צ'לסי בעונה הבאה.

 

ברצלונה החליטה סופית לרכוש את נוליטו מסלטה ויגו ודניס סוארס מויאריאל. לפי הדיווח של ה"מונדו דפורטיבו", הרכש יתבצע שבוע הבא. בסלטה מנסים להשיג שחקנים חדשים בגלל שהאוהדים שלהם זועמים כבר על מכירת אאוגוסטו פרננדס לאתלטיקו מדריד. ישנה אפשרות שסוארס יגיע לברסה רק ב-1 ביולי ואז אפשר יהיה לרכוש את השחקן על ידי הפעלת סעיף השחרור שלו ב-3 מיליון יורו.

 

"דיילי אקספרס" פרסם שפאטו הברזילאי קרוב לחתימה בצ'לסי. לואיק רמי ורדמאל פלקאו אמורים לעזוב.

 

האורוגוואי של בוקה ג'וניורס בן ה-18 רודריגו בטנקור בדרך לריאל מדריד ויושאל לריאל מדריד קסטיה.

 

שמייכל. בשם האב (gettyimages)

 

"הסאן" מדווח שראיין גיגס רוצה את שוער לסטר, קספר שמייכל במידה ודויד דה חאה יעזוב. גם שמו של סמיר הנדנוביץ', שוער אינטר, הועלה כאופציה, אבל גיגס, ששיחק עם אביו של קספר, פיטר שמייכל האגדי, סימן את בנו. במקביל, השדים האדומים מעוניינים להחתים את רנאטו סאנצ'ס, הקשר הצעיר בן ה-18 של בנפיקה.  

 

בליברפול, יורגן קלופ מתעקש על הכישרון העולה של אתלטיק בילבאו, אינאקי וויליאמס, שסעיף השחרור שלו מוערך ב-12.5 מיליון ליש"ט. גם מנצ'סטר סיטי מעוניינת בו.

 

 

 

"הבילד" מדווח שבורוסיה דורטמונד השיגה את טוטנהאם במירוץ אחר הכוכב העולה של מיינץ, יונוס מאלי, הטורקי. אם הכל ילך כשורה, הוא עתיד לשחק במדי השוורצגלאבן נגד מנשנגלדבאך. דורטמונד תשלם עליו 13 מיליון יורו והוא יחתום לארבע שנים.

 

חלוץ באיירן מינכן, רוברט לבנדובסקי, סומן על ידי פאריס סן ז'רמן, אבל אמר: "זה מחמיא, אבל אני מתמקד בבאיירן מינכן".

 

סקוט סינקלייר מאסטון וילה בדרך חזרה לסוונזי תמורת 2 מיליון ליש"ט.

 


מאלי. דורטמונד הרוויחה כישרון (Gettyimages)

 

עמנואל אינסואה מאודינזה הושאל לחצי שנה לניואלס הארגנטינית.

 

הקשר-בלם, סם בייראם, כבר היה בדרכו לאברטון אחרי שזו סיכמה עם לידס, אך הוא בחר דווקא בווסטהאם שתשלם תמורתו 3.5 מיליון ליש"ט.

 

חלוץ לסטר, אנדריי קראמריץ' הקרואטי, במו"מ עם הופנהיים שרוצה לשאול אותו עד סיום העונה.

 


מוטו. רוצה מקום ביורו (Gettyimages)

 

אחרי שרכשה את ג'ונג'ו שלבי, ניוקאסל לא עוצרת. המגפייז הצטרפו למירוץ אחר סיידו ברהאינו כשגם אנדרוס טאונסנד מטוטנהאם על הכוונת. 100 מיליון ליש"ט מאז הקיץ יספיקו כדי לשרוד?

 

טוטנהאם מנסה לרכוש את חלוץ אתלטיקו מדריד ג'קסון מרטינס הקולומביאני. לפי ה"מארקה" הספרדי הקבוצה הציעה עליו 23 מיליון יורו לקולצ'ונרוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי