מפעל חדש, צרות ישנות: קאזאן גברה על מכבי ת"א

שגב ורוצ'סטי. אין טיולים
שגב ורוצ'סטי. אין טיולים | צילום: עדי אבישי

הצהובים רשמו הפסד בכורה ביורוקאפ, 92:82 ביתי. קית' לנגפורד קלע 30 נקודות

(גודל טקסט)

רבים חשבו שהיורוקאפ יהיה טיול בפארק עבור שחקני מכבי תל אביב. אבל הערב (רביעי) המציאות טפחה להם הפנים עם הפסד 92:82 לקאזאן, שהוריד אותם למקום השני בבית.

 

הצהובים התחילו את המשחק טוב ואף הובילו ברוב שלבי המחצית הראשונה. אך לאחריה התעורר האקס, קית' לנגפורד, העביר את היתרון לאורחים ומשם הם לא הביטו לאחור.

 

 

נוסף על ההפסד, ז'אן טבק איבד גם את בראיין רנדל ברבע הראשון, שמתח את שריר הירך, ירד לקבל טיפול ולא שב למשחק, כשאיתי שגב – כנראה לקראת עזיבתם של אונוואקו ואופייבו –  מקבל את הדקות הנותרות.

 

לנגפורד סיים את המשחק עם 30 נקודות באחוזים מצוינים, כשלאטוויוס ווליאמס מסייע עם 12 נקודות ו-13 ריבאונדים. דווין סמית' סיים עם 20 נקודות שלא סייעו הרבה למארחים, פניני הוסיף 15 מהספסל.

 

טבק. אובד עצות (עדי אבישי)

 

מהלך המשחק

 

הרוסים פתחו את המשחק עם שתי שלשות רצופות ונתנו לצהובים לרדוף אחריהם. אך השחקנים של טבק ידעו לחזור ולאחר סל של רוצ'סטי עלו ליתרון 8:10. במהלך הרבע נפצע בראיין רנדל וירד לקבל טיפול, כאשר הנדנדה המשיכה לכל אורך הרבע הראשון שהסתיים ביתרון האורחים 23:24. הרבע השני נפתח כמו הראשון, כאשר סל רדף סל. אך אז הצהובים יצאו לריצה של 0:10 שהעלתה אותם ליתרון 33:42. פרחובסקי עצר את השטף ועד המחצית הרוסים צמקו את הפער למינימום, 48:49 למכבי ת"א.

 

רנדל. נפצע ברבע הראשון (עדי אבישי)

 

לנגפורד עלה טוב למחצית השנייה ובעזרת 10 נקודות העלה את קאזן ליתרון שיא של 8 נקודות. אך התעוררות לקראת סיום הרבע של לנדסברג ופניני הורידו את הצהובים בפיגור קטן. 68:71 לקאזן. סמית' עלה חם לרבע האחרון וצימק את יתרון הרוסים ל-2 בלבד. אך הצהובים זייפו בהגנה וספגו 6 נקודות רצופות שהכריחו את טבק לקחת פסק זמן.גם הצעקות של הקרואטי לא עזרו והצהובים הפסידו את המשחק הראשון בין הקבוצות, 82:92 לקאזאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי