אוחיון: האוהדים עזבו? יהיו איתנו ברגעים הטובים

אוחיון. . אף אחד לא יעשה בשבילנו את העבודה
אוחיון. . אף אחד לא יעשה בשבילנו את העבודה | צילום: עדי אבישי

הרכז לאחר ההפסד לקאזאן: "לא יעזור אם ישרקו בוז". טבק: "הסגל שלנו קצר"

(גודל טקסט)

ז'אן טבק, מאמן מכבי תל אביב, שפע תירוצים אחרי ההפסד 92:82 לאוניקס קאזאן. "בחודש האחרון אנחנו סובלים מסגל קצר", אמר הקרואטי, "וככל שחסרים לנו שחקנים כך גרף הנקודות עולה וקשה לנו בהגנה".

 

המאמן הצהוב הוסיף ומנה את השחקנים שחסרים לו – בריאן רנדל (נפצע במהלך המשחק), דרגאן בנדר, יוגב אוחיון (שיחק מעט דקות). טבק גם התייחס להתקפה. "אנחנו משחקים רוב הזמן עם רכז אחד בלבד וזה קשה". על השליטה בריבאונד ההתקפה: "כשיהיה לנו יותר מאסה, שיהיה סגל עם יותר גבוהים,  גם הבעיה הזאת תיפתר". על הקהל שנטש לקראת סוף המשחק: "צר לי על הקהל שהתאכזב, מקווה שיהיה טוב במשחקים הבאים".

 

 

"שום דבר לא הלך לנו בהגנה", אמר יוגב אוחיון בסיום. "אף אחד לא יעשה בשבילנו את העבודה ולא יוציא אותנו מהבוץ, אנחנו נצטרך לעשות זאת, אחרת נשקע. זה לא נעים שהאוהדים עוזבים מוקדם. הקהל שעושה זאת מאוד מאוד מאכזב, אני מבין את העצב והכאב, אבל זה לא יעזור אם ישרקו בוז. נמשיך לעבוד קשה, ומי שרוצה שיהיה איתנו ברגעים הקשים, כי ברגעים הטובים כולם יהיו".

 

לנגפורד. הרגיש נוח (עדי אבישי)

 

לגבי הפציעה הכרונית שלו אמר: "המצב הבריאותי לא אידיאלי בשבילי, אבל אני מנסה לתת הכל ולדחוף כמה שאפשר. אני לא משחק את המאה אחוז שלי, אבל זה המצב כרגע ואיתו צריך לחיות".

 

השחקן המצטיין של קאזאן, קית' לנגפורד (30 נקודות ו-31 נקודות מדד): "אני לא חושב שמכבי הייתה רכה, כמו שאנחנו היינו אגרסיבים. בכל מקרה אסור לנו לתת להם לקלוע 82 נקודות אצלנו בגומלין כי אז לא נוכל לנצח". אקס מכבי התייחס לתחושותיו בהיכל: "אין ספק שהרגשתי נוח בגלל ששיחקתי פה בעבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי