טרליסאק העיפה את ליל בפנדלים, שער לוולבואנה

שחקני טרליסאק מאושרים
שחקני טרליסאק מאושרים | צילום: AFP

2:4 בפנדלים לקבוצה מהליגה הרביעית, הקשר כבש ב-0:2 של ליון על שאמבלי

(גודל טקסט)

שלב 32 האחרונות בגביע הצרפתי נמשך הערב (רביעי) עם לא מעט משחקים בהשתתפות קבוצות הליגה הבכירה. ההפתעה הגדולה הגיעה מטרליסאק מהליגה הרביעית שהעיפה בפנדלים את ליל, ליון לא התקשתה מול שאבמלי ומונאקו נזקקה להארכה כדי להדיח את אביאן מליגת המשנה.

 

טרליסאק – ליל

המועדון הצנוע מהליגה הרביעית שמייצג כפר של פחות מ-7,000 איש העיף את ליל מהליגה הבכירה. רוני לופס נתן יתרון לקבוצה הבכירה כבר בדקה ה-13, אלא שחמידו קייטה איזן בדקה ה-56 ושלח את המשחק להארכה. ב-30 הדקות הנוספות לא נכבשו שערים והמשחק הלך לבעיטות הכרעה שם הקבוצה של זיבקו סלייפצ'ביץ' הסרבי ניצחה 2:4 בפנדלים וניצלה את העובדה שסטיב אלאנה עמד בשער ולא וינסנט אניימה.

 

 

שאמבלי – ליון

בליגה היא בעונה בינונית, אך מול יריבה מהליגה השלישית, ליון של ג'נסיו לא נכשלה. מקסוול קורנה (20) ומתיו ולבואנה (22) כבשו בתוך שתי דקות והבטיחו מקום בשמינית הגמר.

 


ולבואנה חוגג. שכח מבנזמה? (AFP)

 

אביאן – מונאקו

החבורה מהרי האלפים הצליחה למשוך את זו מהריביירה להארכה אך לבסוף לאונרדו ז'ארדים יהיה בשמינית הגמר. לאסינה טראורה כבש בתוספת הזמן לזכות הקבוצה מהליגה הבכירה, אך מורגן קאמין שלח את המשחק להארכה. מריו פסאליץ' (103) והלדר קוסטה (120) הבטיחו למאמן הפורטוגלי מקום ב-16 האחרונות.

 

יתר התוצאות: מאנט – נאנט 1:0, קונסרנאו – טרואה 3:1 (אחרי הארכה), בולון – לוריין 3:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי