מעמדו של טבק התערער, שחקנים יעזבו?

מעמדו מעורער. טבק
מעמדו מעורער. טבק | צילום: עדי אבישי

בעקבות ההדחה מהיורוקאפ, במועדון שוקלים לזעזע. המאמן גער בשחקניו

(גודל טקסט)

את עונת 2015/16 אף אחד במכבי תל אביב לא ישכח, ללא קשר איך היא תסתיים. הקבוצה המפוארת בישראל, אחת הגדולות באירופה, ספגה מהלומה נוספת בעונה מלאה ברגעים שליליים, כאשר הודחה גם מהיורוקאפ לאחר שהפסידה 95:84 לניז'ני נובגורוד בהיכל במשחק של להיות או לחדול.

הלם מוחלט שרר בחדר ההלבשה של מכבי ת"א בעקבות הכישלון השני העונה בזירה האירופית. ראשי המועדון מודעים לעובדה כי מדובר במכה תדמיתית ומוראלית קשה, וחוששים מאוד מהאפשרות לסיים עונה שניה ברציפות בלי אליפות.


המוצא את מכבי ת"א מוזמן להתקשר לשמעון מזרחי (עדי אבישי)

בעקבות המצב העגום והלא-שכיח, כבר במהלך הלילה נערכו שיחות בין ראשי מכבי ת"א ומעמדו של ז'אן טבק עלה על הפרק, כאשר במועדון תוהים האם הוא האיש שיכול להוציא את העגלה מהבוץ. גם נושא הסגל עלה לדיון, כאשר במכבי שוקלים את מי מהשחקנים להשאיר לקראת הישורת האחרונה. סדריק סימונס ואלייז'ה מילסאפ עשויים לקבל הודעת שחרור בימים הקרובים.

אפרופו טבק, המאמן הקרואטי השתולל במהלך המחצית וגער בשחקניו: "איפה האנרגיות בהגנה? איפה הדברים שעבדנו עליהם באימונים? מה קורה לכם?". בסיום המשחק הפנים של השחקנים בצהוב סיפרו הכל וגל מקל ניסה להסביר: "אלה החיים שלנו. קודם כל נצטרך להתרומם בשביל עצמנו, אבל כמובן גם בשביל המועדון. נעבוד כדי להרים את עצמנו ולנסות להחזיר לאוהדים בשבוע הבא בגביע".

אם לא מספיקות הצרות המקצועיות, גם הגזרה עם הקהל רותחת, זאת בשל העובדה שבהנהלת מכבי ת"א מתכננים להעלות את מחירי המנויים בעונה הבאה. עובדה זו הרתיחה את יושבי שער 11 שהוציאו הודעת גינוי למהלך ואף שבתו, בצעד חריג מאוד, מעידוד הקבוצה ברבע הראשון.


עונה שלא תישכח לעולם (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי