גיא פניני: "נבוא חדים". ז'אן טבק: "הכל פתוח"

פניני. עובדים כל השנה בשביל תארים
פניני. עובדים כל השנה בשביל תארים | צילום: ערן לוף

חגיגת הגביע מתחילה: מכבי ת"א - נס ציונה, ראשל"צ בחצי השני נגד אשדוד

(גודל טקסט)

שבוע חגיגות גביע המדינה יוצא לדרך. חצאי הגמר יתקיימו הערב בהיכל ביד אליהו, כאשר המשחק שיפתח את הערב הגדול של איגוד הכדורסל, יפגיש בין מכבי ראשל"צ למכבי אשדוד (18.45) ומיד לאחר מכן יעלו מחזיקת הגביע מכבי ת"א ועירוני נס ציונה (21:15). משחק הגמר ישוחק ביום חמישי, גם כן במנורה מבטחים.

 

מכבי ראשל"צ, אשדוד ועירוני נס ציונה לא זכו מעולם בגביע המדינה, כשהאחרונה היא היחידה מבין ארבע הקבוצות שישחקו הערב שתשתתף לראשונה בחצי הגמר. לצערם של עופר ברקוביץ ושחקני נס ציונה, הם יפגשו את מחזיקת הגביע מכבי ת"א, שהגיעה 47 פעמים לגמר ורק חמש פעמים לא זכתה.

 

 

"אנחנו מועדון צעיר הקיים רק 10 שנים וזו פעם הראשונה שלנו במעמד הזה", אמר ברקוביץ', "נשתדל להיות טובים. מכבי פייבוריטית, יש לה סגל מעולה והיא משחקת אצלה בבית. נעשה את המקסימום". לאחר המשחק תיפרד נס ציונה מהסנטר דיימון סימפסון שיחזור לשחק בליגה הספרדית.

 

ברקוביץ'. "מכבי פייבוריטית בבית" (אודי ציטיאט)

 

ז'אן טבק, מאמן מכבי ת"א, הודה כי קשה לו להכין את הקבוצה אחרי ההדחה מגביע היורוקאפ. "נבוא כדי לנצח. זה משחק מעניין שהכל בו אפשרי. במשחק הדחה הכל פתוח, אבל כשבאים עם שם כמו מכבי ת"א, יש אחריות ואתה באופן טבעי הפייבוריט".

 

הקפטן הצהוב גיא פניני חידד את דבריו של מאמנו: "אלה רגעים שלא צריך לדבר יותר מידי. יש משחק על תואר. כולם מבינים את משמעות הדבר. אנחנו עובדים כל השנה כדי להשיג תארים ולכן נבוא הערב חדים. מדובר במשחק קריטי לגבי המשך השנה. הבעיה הגדולה שלנו זה אנחנו".

 

המשחק שיפתח את ערב משחקי חצי הגמר בין מכבי ראשל"צ למכבי אשדוד, אמור על הנייר להיות שקול יותר. "אני מלא תשוקה מהמעמד. כולן רוצות לנצח ונעשה הכל כדי שזו תהיה אשדוד", אמר המאמן צביקה שרף שבעברו זכה 6 פעמים בגביע המדינה, כולם עם מכבי ת"א.

 

שרף. יכול לזכות בפעם השביעית (עדי אבישי)

 

מנגד, שרון דרוקר שקבוצתו היא היחידה מבין כל קבוצות הליגה שיכולה להיאבק על תארים (אליפות וגביע בארץ, גביע היורופקאפ באירופה), אמר: "נבוא וניתן את המקסימום. אנחנו משחקים עדיין בשלוש מסגרות וזה גובה מאיתנו מחיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי