רק 0:0 לארסנל מול האל, 1:3 לרדינג על ברומיץ'

שחקני ווסט ברומיץ' מאוכזבים. עפו מהגביע
שחקני ווסט ברומיץ' מאוכזבים. עפו מהגביע | צילום: Gettyimages

משחק חוזר לתותחנים, הבאגיס בחוץ. ווטפורד - לידס 0:1, גם אברטון ברבע

(גודל טקסט)

מחצית ממשחקי שמינית גמר הגביע האנגלי התקיימו ביום שבת, כשבמשחק המרכזי ארסנל איכזבה כשלא הצליחה לנצח את מוליכת ליגת המשנה, האל, כשסיימה איתו ב-0:0. ווטפורד גברה על לידס 0:1 ותהיה בין שמונה האחרונות ואילו ההפתעה הגיעה מהמדג'ס'י שם ווסט ברומיץ' הודחה עם 2:1 אצל רדינג. גם אברטון התקדמה לשלב הבא עם 0:2 אצל בורנמות'.

 

ארסנל – האל 0:0

ארסנל והאל סיטי נפרדו ב-0:0 בשמינית גמר הגביע וייפגשו למשחק חוזר תוך עשרה ימים.

 

עבור התותחנים מדובר בתוצאה מאכזבת. שחקניו של ארסן ונגר היו עדיפים, למרות שעלו בהרכב חסר, אך לא הגיעו להרבה מצבים וגם כאשר הגיעו, אלדין יאקופוביץ' הבוסני הצטיין בין הקורות של מוליכת הצ'מפיונשיפ והדף את הניסיונות של ג'ואל קמפבל ודני וולבק.

 

יאקופוביץ'. מצטיין המשחק (GettyImages)

 

 

זה היה המפגש השלישי ברצף בין ארסנל להאל בגביע, כאשר ב-2014 הן נפגשו בגמר בוומבלי אז ניצחו התותחנים 2:3 (בהארכה) אחרי שחזרו מפיגור כפול בדרך לזכייה ראשונה מתוך שתיים ברצף. בסך הכל, ארסנל ניצחה בתשעה מ-11 המפגשים האחרונים ביניהן. זה גם היה משחקו ה-100 של ארסן ונגר במפעל, כאשר לזכותו 71 ניצחונות, 16 תוצאות תיקו -13 הפסדים.

 

אמנם ונגר מעדיף שמשחקו ה-101 בגביע יתקיים השנה, מאשר בעונה הבאה, אך הוא יגיע בתזמון בעייתי. בשלישי התותחנים מארחים את ברצלונה בליגת האלופות וביום ראשון הבא (28.2) יוצאים לאולד טראפורד למפגש מול מנצ'סטר יונייטד. לכן גם כנראה החליט ונגר לעלות בהרכב שני שכלל את דויד אוספינה מתייה פלאמיני, מוחמד א-נאני, ג'ואל קמפבל ודני וולבק.

 

ווטפורד – לידס 0:1

אחת מהפתעות העונה בפרמייר-ליג המשיכה בשלה ותהיה ברבע הגמר. אשתקד הן נפגשו בליגת המשנה, והפעם הפערים היו ברורים מלכתחילה. קיקה סאנצ'ס פלורס השאיר על ספסל את החלוץ הלוהט שלו אודיון איגהלו הניגרי בתחילת המשחק והחבורה של סטיב אוואנס לא הרימה ידיים וסיכנה לא מעט את קוסטל פנטילימון. שער עצמי של הבלם סטיב ווטון בדקה ה-53 שלח את החבורה מיורקשייר הביתה מאוכזבת והיא תנסה לשרוד בליגת המשנה. הצרעות? הרבה נכתב על העונה שלהם, אבל גביע בהחלט יהיה הישג בלתי נשכח.

 

רדינג – ווסט ברומיץ' 1:3

הרויאלס נעו עד לפני כמה עונות בפרמייר-ליג ונזכרו לרגע בפסגות הללו כשאירחו את הבאגיס. החבורה של טוני פוליס פתחה טוב יותר ושער של דארן פלטשר מבישול של סלומון רונדון בדקה ה-24 לא רמז על ההמשך. בדקה ה-59 הבלם פול מקשיין, אקס ווסט ברומיץ' איזן ובדקה ה-72 הגיע הרגע הגדול של מייקל הקטור. הג'מייקני שנרכש על ידי צ'לסי חזר לכותרות עם שער ניצחון לאחר שהושאל למועדון האם שלו עד תום העונה. בתוספת הזמן, לוקאס פיאזון הברזילאי שגם הוא מושאל מצ'לסי, עלה כמחליף וחתם את תוצאת המשחק. 

 


הקטור מכניע את פוסטר בדרך להפתעה (Gettyimages)

 

בורנמות' – אברטון 2:0

הטופיז, שחווים עונה בינונית למדי בליגה, מסתערים על הגביע ועם ה-0:2 אצל בורנמות' הם העפילו לרבע הגמר. זה התחיל רע כאשר הדובדבנים זכו לפנדל בדקה ה-36 לאחר נגיעת יד של ג'יימס מקארת'י ברחבה. צ'ארלי דניאלס אמנם בעט חזק את בעיטת ה-11, אך ג'ואל רובלס הגיב נפלא והוריד את שתי הקבוצות להפסקה ב-0:0.

 

אברטון עלתה נינוחה למחצית השנייה ועלתה ליתרון בדקה ה-55, לאחר שרוס ברקלי בעט כדור שפגע בדן גוסלינג, הטעה את השוער וחדר לרשת. למרות לחץ של המארחים רומלו לוקאקו כבש את השני בדקה ה-76, לאחר שכדור קרן הגיע אליו והוא כבש מקרוב. הדובדבנים, שנמצאים ארבע נקודות מעל הקו האדום, יתמקדו בניסיותיהם להישאר בליגה.

 

ינסו ללכת עד הסוף. שחקני אברטון מברכים את לוקאקו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי