התחזית לאולימפיאדה: ג'רבי היחידה שתשיג מדליה בריו

ג'רבי. נקווה שתעמוד בציפיות
ג'רבי. נקווה שתעמוד בציפיות | צילום: Gettyimages

האתר "אינפוסטרדה" חוזה מדליה בודדת בקיץ. וכמה תקטוף ארה"ב?

(גודל טקסט)

ירדן ג'רבי תזכה במדליית ארד בריו 2016 ותהיה הספורטאית הישראלית היחידה שתשיג מדלייה כך פרסם אתר אינפוסטרדה ספורט, העוסק בתחזיות חודשיות לקראת האולימפיאדה, מבסס את ההערכות שלו על סך הישגים ומומנטום אישי ונחשב לאמין ביותר.

 

בכך ממשיכה התחזית של אינפוסטרדה לדבוק בג'ודאית, לאחר שגם במהדורות קודמות שלו צויינה ג'רבי כמי שתזכה בארד. אגב, לפני כמה חודשים חזה האתר שתי מדליות ארד לישראל כשכלל לצד ג'רבי את הג'ודוקא שגיא מוקי.

 

 

האתר חוזה כי ארצות הברית תאסוף בריו לא פחות מ-95 מדליות, 39 מהן מזהב ותסיים ראשונה בטבלת המדליות. סין תסיים שלישית עם 81 מדליות, 32 מהן מזהב ורוסיה שלישית עם 24 אלופים אולימפיים ו-68 מדליות בסך הכל. משלימות את החמישייה הראשונה אוסטרליה וגרמניה. ע"פ אינפסטרדה ברזיל תזכה בטורניר הכדורגל האולימפי, בעוד ארצות הברית תאסוף את הזהב בטורניר הכדורסל.

 

קלמנדי. זהב לקוסובו בהפועה ראשונה (Gettyimages)

 

קוסובו, קטאר, ואריתראה צפויות לזכות במדליית הזהב הראשונה שלהם אי פעם. גרמיי גברסלאסי צפוי לנצח במרתון עבור המדינה האפריקאית הצעירה (נוסדה ב-1993), מותאז ברשים צפוי לקחת זהב בקפיצה לגובה (ולשמח את קטאר)  ומאילינדה קלמנדי צפויה להעניק על המזרן את המדליה לקוסובו בהופעתה הראשונה אי פעם באולימפיאדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי