דנבר גברה על פיטסבורג, מאנינג יפגוש את בריידי

מאנינד ובריידי. מפגש מחודש
מאנינד ובריידי. מפגש מחודש | צילום: Gettyimages

הברונקוס ניצחו 16:23. קרוליינה וניוטון בגמר ה-NFC לאחר 24:31 על סיאטל

(גודל טקסט)

שנייים מהקוורטרבקים הגדולים בתולדות ה-NFL, טום בריידי ופייטון מאנינג, ייפגשו ביום ראשון הבא בפעם ב-17, ואולי האחרונה, בקריירה, כשניו אינגלנד פטריוטס תתארח אצל דנבר ברונקוס על מקום בסופרבול.

 

לאחר שבריידי והפטריוטס עלו לגמר ה-AFC האזורי עם ניצחון על קנזס סיטי, מאנינג הוביל הלילה (שני) את הברונקוס מרחק משחק אחד מהקרב על האליפות עם 16:23 על פיטסבורג.

 

 

מאנינג בן ה-39, שזכה חמש פעמים בעבר בתואר ה-MVP, מחפש אליפות שנייה בלבד בקריירה, בעוד בריידי (38), פעמיים MVP בעברו, מקווה לזכות בתואר שנה שנייה ברציפות ובפעם החמישית בסך הכול. שני הקוורטרבקים יתמודדו במסגרת הפלייאוף בפעם החמישית, כשהמאזן עד כה עומד על 2:2.

 

ניוטון. "היה קשה לצפות בסיום" (AFP)

 

מאנינג פתח בהרכב לראשונה מאז נפצע באמצע נובמבר והוא לא מסר לאף טאצ'דאון. אולם הוא גם לא איבד אף כדור ודנבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא תודות למשחק הגנה מצוין. "ההגנה שלנו מובילה אותנו, זה ברור", אמר מאנינג. "פיגרנו ברבע הרביעי וההגנה שלנו הגיבה ועמדה באתגר".

 

העולה הנוספת לסופרבול תקבע בשבוע הבא בגמר ה-NFC האזורי בין קרוליינה לאריזונה. קרוליינה, שסיימה את העונה הרגילה עם המאזן הטוב בליגה (1:15), גברה 24:31 על סיאטל, שזכתה באליפות לפני שנתיים והפסידה לניו אינגלנד בשנה שעברה.

 

הפנת'רס, בהובלת הקוורטרבק קאם ניוטון, ברחו ליתרון 0:31 עד למחצית, אולם נאלצו להילחם עד לסיום לאחר שסיאטל צימקה את הפער לכדי שבע נקודות כדקה לסוף. "היה קשה לצפות בסיום", אמר ניוטון, הפייבוריט הברור להיבחר ל-MVP של העונה הרגילה. "זה היה משחק של שתי מחציות ואנחנו חייבים להיות יותר טובים מזה". אריזונה הבטיחה שלשום את עלייתה עם ניצחון 20:26 על גרין ביי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי