קלופ: "אני לא יכול לעשות כל מה שאני רוצה"

שחקן שהוא לא רוצה פשוט לא יגיע לאנפילד. קלופ
שחקן שהוא לא רוצה פשוט לא יגיע לאנפילד. קלופ | צילום: Gettyimages

מאמן ליברפול שוחח על נושא הרכש לקראת גומלין הגביע נגד אקסטר

(גודל טקסט)

ליברפול נכנסה לעוד משבר קטן עם התיקו 2:2 המביך אצל אקסטר בסיבוב השלישי של הגביע, שלאחריו הגיעו תיקו 3:3 עם המוליכה ארסנל והפסד 1:0 ביתי למנצ'סטר יונייטד. המרסיסיידרס ירצו לבלום את המגמה כשיארחו ביום שלישי את אקסטר (21:35, שידור ישיר בספורט1 וב-HD).

 

מנג'ר האדומים, יורגן קלופ, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק על דבריו האחרונים של המאמן הקודם, ברנדן רוג'רס, שטען כי הוא רצה לראות באנפילד את אלכסיס סאנצ'ס ודלה עלי, אבל הוועדה לבחירת השחקנים של המועדון החליטה אחרת הותירה אותו עם מאריו באלוטלי. קלופ הבהיר: "שחקן שאני לא ארצה שיגיע לליברפול פשוט לא יבוא".

 

 

יחד עם זאת, קלופ הוסיף בהומור: "אמנם המילה האחרונה היא שלי, אבל אני לא יכול לעשות כל מה שאני רוצה. נניח שאחליט להציע על זלאטן איברהימוביץ' 100 מיליון ליש"ט ועוד משכורת שמנה בגיל 34: האם לדעתכם אני אוכל להחליט על כך לבד או שאצטרך לקבל על זה אישור?".

 

קלופ גם שפך אור על הליך הבאת השחקנים למייטירדס: "הצוות שלי ואני רוצים שחקן מסוים ואז אנחנו אוספים עליו את כל המידע. יש לנו גם סקאוטים שממליצים על שחקנים, והם מספקים לנו את כל המידע והמלצות. אני יכול להגיד רק שאם אני לא רוצה שחקן הוא לא יגיע, מצד שני אם יש שחקן שאני רוצה והוא לא מתאים לתקציב שלנו אז הוא גם לא יגיע".

 

ישחק בגומלין. הולמס (במרכז) חוגג שער מקרן (gettyimages)

 

מנג'ר ליברפול רכש עד כה בחלון ההעברות רק את סטיבן קולקר, שלא נחשב לרכישה בולטת. קלופ השתמש בבלם שהושאל מק.פ.ר לסאות'המפטון לא בתפקידו המקורי אלא בעמדת החלוץ, כדי שיוריד כדורים לכריסטיאן בנטקה.

 

מהצד השני, תגיד אקסטר מליג 2 (הליגה הרביעית), כשהיא נישאת על רוח גבית מהתיקו נגד ליברפול. הקבוצה הצנועה הייתה בעיצומו של משבר חריף של רצף הפסדים, ולא ניצחה מאז נובמבר, אולם שברה את הבצורת עם ניצחון חוץ 1:3 אצל לייטון אוריינט ביום שבת.

 

מאמן הקבוצה, פול טיסדייל, בישר כי בעיית הפציעות של הקבוצה נפתרה, והיא תופיע להתמודדות באנפילד עם הרכבה החזק ביותר. לי הולמס, שהדהים במשחק הראשון כשכבש מדגל הקרן, לא שיחק מאז אולם הוא צפוי לעלות בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי