עדיין לא נחת: 1:1 לוולנסיה וגארי נוויל מול לאס פלמאס

לא מספיק. אלקאסר ורודריגו
לא מספיק. אלקאסר ורודריגו | צילום: AFP

העטלפים והמאמן האנגלי לא ממריאים בגביע. 0:2 ביתי לסביליה על מיראנדס

(גודל טקסט)

מאז שמונה גארי נוויל לאימון ולנסיה הוא לא רווה הרבה נחת. העטלפים עדיין לא ניצחו תחת הדרכתו בליגה, אבל לפחות בגביע העניינים הלכו יותר בקלות. ככה לפחות נדמה לו. מתברר שגם במסגרת הזו גלגלי השיניים חורקים עם 1:1 מאכזב מול לאס פלמאס במפגש הראשון ביניהן ברבע הגמר.

 

במשחק הנוסף שהתקיים סביליה ניצחה 0:2 את מיראנדס משני שערים שנכבשו בנבדל. שני מפגשי הגומלין יתקיימו בעוד שבוע ב-27 בינואר.

 

 


ולנסיה – לאס פלמאס 1:1
נוויל אמנם חסר מספר שחקני מפתח בשל פציעות, אך בחר להעניק מנוחה לאלבארו נגרדו ולאפשר לפאקו אלקאסר ולרודריגו לפתוח בהתקפה. הלבנים אמנם החזיקו יותר בכדור, אך לא סיכנו יותר מדי את השער של האורחים. בדקה ה-38 הם גם נענשו, לאחר שווילפריד זאהיבו נגח שער עצמי אומלל במיוחד.

 

הרבה תסכול במסטאיה. פאבלו פיאטי (AFP)

 

המגמה המשיכה גם במחצית השניה. העטלפים לחצו, אך מיעטו להגיע להזדמנויות. לבסוף הם הצליחו להשוות משער של אלקאסר, שבעט מחוץ לרחבה בעוצמה לרשת. נוויל הכניס את נגרדו, שהיה יכול להעניק לקבוצתו מקדמה גדולה לקראת הגומלין לאחר שקיבל את הכדור בעמדה מצוינת בדקה ה-90, אבל הוא לא הצליח לבעוט טוב והמשחק הסתיים ב-1:1. 

 

הרכבים

ולנסיה: מת'יו ראיין; אנטוניו בארגאן, שחודראן מוסטאפי, איימאן עבדנור, חוסה גאיה; דנילו, דני פארחו, ווילפריד זאהיבו (אלבארו נגרדו/82); רודריגו (ז'ואאו קאנסלו/69), פאבלו פיאטי (רודריגו דה פאול 62), פאקו אלקאסר.

 

לאס פלמאס: ראול; דויד סימון, איית'אמי ארטילס (דני קסטיאנו/82), דויד גארסיה, נילי; חואן קוליו, ויסנטה גומס (רוקה מסה/21), חואן קרלוס ואלרון, מומו, ווקאסו מובארכ; סרחיו אראוחו.

 

סביליה – מיראנדס 0:2
המארחת חגגה בזמן שהאורחת יצאה בזול. סטיבן נזונזי העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-20, לאחר שדחק מקרוב וספק מעמדת נבדל כדור שהגיע אליו אחרי ערבוביה ברחבה. השער השני, שנכבש בבירור מעמדת נבדל, הובקע עמוק בתוך תוספת הזמן. ויטולו קיבל את הכדור ממיקאל קרון-דהלי במרחק שני מטרים מהשער ובעט לרשת.

 

חגיגה גדולה. נזונזי וחברים אחרי השער הראשון (AFP)

 

הרכבים

סביליה: דויד סוריה; מריאנו, דניאל קאריסו, טימותי קולודז'ייז'אק, סרחיו אסקודרו; ויסנטה איבורה, סטיבן נזונזי; יבגן קונופליאנקה, מיקאל קרון-דהלי, חוסה אנטוניו רייס; קווין גאמיירו. 

מיראנדס: ראול פרננדס; ארנסטו גאלאן, מיקאל גאפור, גורקה קיחרה; קרלוס מורנו, רופר, פראן קרניסר, דני פרובנסיו; מרקו סנגאלי, חאבי קנטרו, אבדון פראטס.

 

מהלך המשחק

דקה 6

רודריגו ניפק מסירה נהדרת לאלקאסר, שניצב לבדו מול השוער אך הבעיטה שלו נהדפה לקרן.

דקה 27

רודריגו התרומם מעל כולם ונגח כדור קשתי מאוד לעבר השער – ראול מתח איברים והדף לקרן.

דקה 38

0:1 ללאס פלמאס! שער עצמי של זאהיבו! מומו הרים כדור חופשי נדיר מצד ימין והצרפי עלה מעל כולם ונגח בטעות לכיוון השער שלו. ריאן רדף אחרי הכדור אך לא הצליח למנוע ממנו להיכנס. שער אומלל ומפתיע, בניגוד למהלך המשחק.


את מי מברכים? שחקני לאס פלמאס אחרי השער (AFP)

דקה 50

כמעט שוויון, ועוד באיזו דרך! כדור נמסר לעבר השוער ראול, שניסה להרחיק אך התבלבל עם רגליו והעיף את הכדור אחורה – למזלו השער לא היה מאחוריו אלא מצדו והכדור הלך לקרן.

דקה 53

ולנסיה מתקרבת לשוויון: כדור מסוכן הוגבה לרחבה מצד שמאל, אלקאסר התרומם אך הנגיחה שלו הלכה לשמיים.

דקה 60

בעיטה ראשונה של לאס פלמאס לעבר השער: חוליו הניף את הרגל מחוץ לרחבה ובעט חזק, אך ריאן קלט.

דקה 61

1:1! לפעמים זה נראה כל כך פשוט: אלקסאר התנהל עם הכדור מחוץ לרחבה ושחרר בעיטה שטוחה לעבר הפינה – לראול לא היה מה לעשות.


שוויון נהדר. אלקאסר (AFP)

דקה 90

גאיה הצטרף להתקפה והעביר כדור רוחב נהדר לנגרדו, שבעמדה נוחה מאוד לא הצליח לבעוט כמו שצריך והחטיא הזדמנות גדולה לנצח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי