ההעברות: ברצלונה תצרף את פרננדו טורס?

טורס. עונה לקריטריונים שקבעה ברצלונה
טורס. עונה לקריטריונים שקבעה ברצלונה | צילום: Gettyimages

חלוץ אתלטיקו עשוי לחבור לשלישיית MSN. וגם: יובנטוס נואשת לצרף קשר

(גודל טקסט)

חלון ההעברות רק נפתח לפני שלושה שבועות, אבל הסוף נראה קרוב מתמיד. ינואר מסתיים בעוד שבוע וזה הזמן להעביר הילוך ולסכם על העסקאות רגע לפני שיהיה מאוחר מדי. עולם הכדורגל גועש ורועש ואנו מעדכנים לאורך כל היום עם הדיווחים, ההחתמות והצגות השחקנים מרחבי העולם.

רשמי

ויקטור ואלדס חתם רשמית על חוזהו בסטנדרד ליאז' ויוצג במהלך היום רשמית

Bienvenido @1victorvaldes #WelcomeVictor#RSCLpic.twitter.com/nJrBovWowu

— Standard de Liège (@Standard_RSCL) January 24, 2016

אלסיו צ'רצ'י, חלוץ מילאן, הצטרף לגנואה כשנה מאז הגיע לרוסונרי מאתלטיקו מדריד. 

שמועות

העיתן "אס" טוען שברצלונה שוקלת להחתים את פרננדו טורס מאתלטיקו מדריד. חלוץ ליברפול וצ'לסי לשעבר, שמושאל ממילאן לאתלטיקו מדריד, עשוי להגיע לקטאלונים לנוכח העובדה כי מחירו נמוך והוא לא יסרב לשבת על הספסל ולעלות בעת הצורך. במקביל, "איל טיימפו", עיתון איטלקי, מדווח כי אדריאנו עשוי לעבור מברצלונה לרומא כמושאל.

קראמר מול אדריאנו. שניהם יעזבו בשבוע הקרוב? (Gettyimages)

ה"גאזטה דלו ספורט" דיווח שיובנטוס חזרה לאופצית ג'וליאן דרקסלר, שעבר בקיץ משאלקה לוולפסבורג. הזאבים דורשים עליו 36 מיליון יורו. יובה מעוניינת בו אחרי שניסיון לצרף את אבר באנגה ואילקאי גונדוגאן הסתבך. כריסטוף קראמר, קשרה של לברקוזן, הוזכר גם הוא כמועמד לגברת הזקנה.

למרות שאינקי ווייאמס מבילבאו האריך את חוזהו עד 2021 ולו סעיף שחרור על סך 50 מיליון יורו, עדיין מעוניינות בו ארסנל, ליברפול ומנצ'סטר סיטי. בספרד טוענים כי מנצ'סטר סיטי תהיה מוכנה לשלם עבורו בין 40 ל-45 מיליון יורו. 

מנצ'סטר יונייטד מתכננת הצעת ענק על חאמס רודריגס ומאמינה שהיא תוכל לרכוש אותו מריאל מדריד. בספרד טוענים כי זינדין זידאן מתכוון לפתוח איתו היום במשחק של הבלנאקוס כדי להרגיע אותו. 

חאמס רודריגס. מנצ'סטר מחכה לו (Gettyimages)

בטיס רוצה את ליאנדרו דמיאו, החלוץ הברזילאי של קרוזיירו שיכול להגיע בהעברה חופשית. הוא כבש 13 שערים ב-21 משחקים.

גרמיו הברזילאית רוצה להחזיר את רוביניו לליגה הברזילאית אחרי ששיחק העונה בסין, במדי האלופה גוואנגזו. 

צ'לסי רוצה להחתים את בלם פ.ס.ז', טיאגו סילבה בהשאלה מהצרפתים, כך מדווח ה"סאנדיי סטאר". לפ.ס.ז' יש מספיק בלמים ומצבה בליגה טוב, ואילו צ'לסי מאמינה שהבלם בן ה-31 יוכל לסייע מניסיונו ויכולה להרשות לעצמה לשלם את שכרו השבועי, 170 אלף ליש"ט. 

סילבה. לבלוז יש כסף לשכרו הגבוה (Gettyimages)

ליברפול מתקשה להחתים את חלוץ שחטאר אלכס טיישרה, מכיוון שהקבוצה האוקראינית מסרבת להוריד את מחירו מ-37.5 מיליון ליש"ט. בליברפול מקווים להוריד את מחירו ל-30 מיליון ליש"ט ולהוסיף בונוסים עתידיים. 

ווטפורד מקדימה את ליברפול במירוץ להחתים את מאריו סוארס, קשר פיורנטינה. הספרדי בן ה-29 מתקשה לקבל קרדיט בהרכב של פאולו סוזה. 

סיידו דומביה מבוקש בסוונזי, סנדרלנד, לסטר, קריסטל פאלאס ונוריץ'. גם טוטנהאם הביעה בחלוץ צסק"א ענין כמושאל. הוא משחק כרגע כמושאל בצסק"א מוסקבה מרומא ולו גם הצעות מסין.

באנגליה מדווחים כי אם דומביה יגיע לסוונזי, אנדרה איו עשוי להימכר לסנדרלנד תמורת 10 מיליון ליש"ט. 

איו. מהברבורים לחתולים השחורים? (Gettyimages)

טוטנהאם רוצה את מגן סיון, פה מודו הגמבי, ומוכנה לשלם עבורו 5 מיליון יורו.  

אברטון רוצה את מגן אייאקס, ריקרדו ואן ריין במקום סאם ביראם, מגן לידס שחתם ושיחק אתמול בווסטהאם. המגן הימני עשוי לעלות 2 מיליון ליש"ט. 

"בילד" פרסם שבורוסיה דורטמונד החתימה את הקשר ההתקפי של צ'לסי, ברטראנד טראורה. בעונה שעברה הוא הצטיין כמושאל בוויטסה ההולנדית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי