קלופ: מצבו של פליפה קוטיניו חמור משחשבנו

קלופ. שובר את הראש
קלופ. שובר את הראש | צילום: gettyimages

המנג'ר מתקשה לגייס 11 שחקנים לגביע מול אקסטר (שידור חי בספורט1)

(גודל טקסט)

ליברפול תשחק מחר (שישי) נגד אקסטר סיטי בחוץ במסגרת הסיבוב השלישי בגביע האנגלי (21:50, שידור ישיר בספורט1). יורגן קלופ קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הקבוצה שמדורגת בתחתית הליגה הרביעית. קלופ היה מוותר ברצון על המשחק הזה, מאחר שיש לו עשרה פצועים בסגל. 

 

הוא דיווח במסיבת העיתונאים שמצבו של פליפה קוטיניו שנפצע בחצי גמר גביע הליגה בניצחון על סטוק סיטי 0:1 הרבה יותר גרוע מהשניים האחרים שנפצעו במשחק דז'אן לוברן וקולו טורה. "המצב של קוטיניו הרבה יותר רציני מזה של האחרים", אמר קלופ.

 

קוטיניו עלול לחזור רק בתחילת פברואר. כל השלושה סבלו ממתיחות בשריר הירך וייעדרו מהמשחק נגד אקסטר. לוברן עשוי לחזור אחרי המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד ב-17 בינואר. 

 

קלופ יצא גם נגד מנג'ר סנדרלנד, סאם אלרדייס, שטען, כי הלחץ שהפעיל קלופ על שחקניו לשחק כדורגל יותר פיזי ולרוץ יותר גרם לפציעות מרובות במועדון. הגרמני עקץ את אלרדייס כשאמר: "מעניין שיש לו הרבה זמן לחשוב על ליברפול כאילו אין לו צרות משלו. ידעתי על הכדורגל האינטנסיבי שיש בפרמיירליג וזו לא הבעיה. המצב שלנו ידוע. לי יש פחות זמן לחשוב על מה שאלרדייס חושב". 

 

המנג'ר הגרמני אישר שליברפול פתחה במו"מ עם נבן סובוטיץ' בלם דורטמנד שעשוי להגיע בהשאלה בלבד ואילו אנדראה ראנוקיה בלם אינטר, קרוב מאוד לחתום, כך שליברפול תסגור עם שני בלמים שיורידו ממנה את הלחץ בהגנה. 

 

באקסטר התלוצצו שהם ייצאו להתקפה מול ליברפול אחרי שלוקאס לייבה עשוי לשחק כבלם. "נבעט להם כל הזמן מרחוק. אם יש מועד בו כדאי לפגוש אותם, זה בדיוק הזמן", אמרו בקבוצה. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי