חצי סנסציה: ליברפול חילצה 2:2 אצל אקסטר

זה כמעט נגמר בהפסד. בנטקה
זה כמעט נגמר בהפסד. בנטקה | צילום: Gettyimages

קלופ פיגר פעמיים, כולל משער מהקרן, אך סינקלייר וסמית' כפו משחק חוזר

(גודל טקסט)

אקסטר סיטי לא הייתה רחוקה מסנסציה שעליה היה מדובר במשך שנים, אם לא עשרות שנים. הקבוצה הצנועה מהליגה הרביעית אירחה את ליברפול במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי וסיימה בתיקו 2:2, כאשר היא בהחלט יכולה לראות את עצמה מאוכזבת.

 

פציעות הן לא תירוץ. קלופ (gettyimages)

 

יורגן קלופ העלה הרכב חלש מאוד לאור מכת הפציעות הכמעט בלתי סבירה שפוקדת את קבוצתו, וכוללת לא פחות מ-13 שחקנים מושבתים, אך גם זה לא יכול להוות תירוץ למשחק הרפה שהמייטירדס הציגו ושכמעט עלה להם בהדחה סנסציונית מהגביע.

 

 

9,000 הצופים שמילאו כל פינה באצטדיון סט.ג'יימס פארק שבאקסטר לא ידעו את נפשם מרוב אושר בדקה התשיעית, כאשר טום סינקלייר שלח קדימה את רגלו והקדים את חוזה אנריקה, המגן המיובש ששיחק בתור בלם, והעלה את קבוצתו ל-0:1. היתרון החזיק מעמד שלוש דקות בלבד, כאשר ג'רום סינקלייר ניצל בלאגן ברחבה של האורחים והשווה.

 

אקסטר חוגגת את השער הראשון (gettyiamges)

 

הרגע הגדול של המשחק הגיע שניות לפני שריקת המחצית: לי הולמס הרים ברגל שמאל כדור קרן מצד ימין, אדם בוגדן (שהחליף בשער את סיימון מיניולה) תפס אוויר והכדור התעופף לעבר הרשת. שער מדהים שאיפשר לאוהדי הקבוצה הצנועה לפנטז. למרות שהקבוצה של קלופ כמעט ולא סיכנה את השער במחצית השנייה, היא לבסוף הצליח לנפץ את הפנטזיות של המארחים בדקה ה-73, כאשר בראד סמית' הפגין יכולת טכנית גבוהה בתוך הרחבה והשווה ל-2:2, תוצאה שנשמרה עד הסיום.

 

נחלצו מבושות. סמית' וצ'יריבלה אחרי השוויון (gettyimages)

 

הרכבים:

 

אקסטר: אולייניק, וודמן, נובל (אואקלי 62), ריביירו (דייויס 66), הולמס (גראנט 84), ניקולס, מור-טיילור, ריד, ניקולס, טילסון, בראון.

ליברפול: בוגדן, רנדאל, אירוי (מגאייר 77), אנריקה, סמית', בראננגאן, סטיוארט, טיישרה, קנט (צ'יריבלה 57), סינקלייר (אוג'ו 71), בנטקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי