סקולס: "אני לא מצליח להגן על השם של יונייטד"

ואן חאל. נמלטנו מבית הכלא? לא חושב
ואן חאל. נמלטנו מבית הכלא? לא חושב | צילום: GettyImages

הפרשן בביקורת על הניצחון בגביע: "ואן חאל והשחקנים שיעממו את עצמם"‎

(גודל טקסט)

שבוע שני ברציפות שווין רוני, השחקן שכבר נאמר שהקריירה שלו כמעט מחוסלת, הציל את לואיס ואן חאל מהפסד ועוד שמועות על פיטורים. אתמול זה כבר היה מוגזם. יונייטד חזרה לשחק את הכדורגל הגרוע שלה מול שפילד יונייטד מקום 9 בליגה השלישית (League One) ורק פנדל של רוני בזמן פציעות הציל את ההולנדי מאחת הפשלות הגדולות של העונה.

 

לאחר המשחק פול סקולס, פרשן הכדורגל של BT, שוב מתח ביקורת קטלנית על היונייטד והפעם על שחקני הקבוצה: "אני חושב שאפילו השחקנים וגם ואן חאל השתעממו מהמשחק שלהם. כשחקן אתה לפעמים צריך להדליק את הקהל. אם זה על ידי תאקל טוב, או בעיטה טובה. ככדורגלן יונייטד אתה חייב שמשהו יקרה. אם הייתי משחק כמוהם הייתי נכנס לדיכאון שלושה ימים".

 

 

"אני מנסה להגן על שמה של הקבוצה וזה קשה יותר ויותר. בכל פעם שאתה מגיע לאולד טראפורד אתה רואה כדורגל משעמם. יש כל כך הרבה סימני שאלה מה קורה במועדון והדבר היחיד שאני שמח עליו שלא אצטרך ללכת לפרשן בשפילד את הגומלין".

 

 

ה"סאנדיי מירור" כתב שאוהדי יונייטד כבר תכננו להראות לואן חאל מה הם חושבים על המשחק הרע של קבוצתם, אבל מצאו עצמם חוגגים את העלייה לסיבוב הרביעי של הגביע. LVG כרגיל לא הסכים עם מה שראו כולם: "נמלטנו מבית הכלא? לא חושב. זה היה עוד משחק נגד יריבה שהגנה על השער שלה עם עשרה שחקנים. היינו צריכים לשחק מהר יותר ועם משחק אגפים ולא עשינו זאת". ההולנדי טען שהיה פנדל, למרות שהמצלמות הראו שהוא היה גבולי מאוד והשופט עשה להם טובה.

 

רוני מנע 0:0 שביעי העונה בבית ושלח את 8500 אוהדי שפילד מאוכזבים הביתה למרות שהם כבר חלמו על גומלין בברמל ליין. רוני אמר בסיום: הכי חשוב שניצחנו ואנחנו בהגרלה לסיבוב הבא. ההרגשה שלי שאנחנו משתפרים כקבוצה. צ'לסי לקחה אליפות שנה שעברה והפסידה בבית לברדפורד 4:2. אז בגביע הכל יכול להיות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי