חוזרת לעצמה: צ'לסי עברה שלב עם 0:2 על סקאנת'ורפ

שער בכורה. לופטוס-צ'יק
שער בכורה. לופטוס-צ'יק | צילום: Gettyimages

הכחולים שמרו על מאזן נקי מהפסדים עם הידינק. קוסטה ולופטוס-צ'יק כבשו

(גודל טקסט)

אחד היתרונות הגדולים במשחקי הגביע, הוא שהם נשכחים במהרה ואין לתוצאה שום חשיבות. זה מה שחשוב לחוס הידינק: צ'לסי שלו הייתה רחוקה מלהרשים אך ניצחה 0:2 את סקונת'רופ מליג 1 (הליגה השלישית) והמשיכה לסיבוב הרביעי.

 

ההולנדי טרם הפסיד כמאמן הבלוז, לאחר שהשיג 5 נקודות בשלושת משחקי הליגה שלו הוא סימן גם "וי" ראשון בתואר היחיד שהוא עוד יכול לזכות בו באנגליה. דייגו קוסטה ואוסקר, שהתקשורת עסקה בהרחבה בשבוע האחרון בסכסוך ביניהם, נראה היה, לפחות על הדשא, שהכל מאחוריהם: צמד הברזילאים נראו טוב ביחד, והחלוץ אף כבש את השער הראשון בדקה ה-13 מבישול של איבאנוביץ'.

 

 

צמד הכובשים (AFP)

 

והיה גם רגע היסטורי: רובן לופטוס-צ'יק, שהחליף את אוסקר במחצית, כבש את שער הבכורה שלו במדי הבלוז בדקה ה-69 לאחר שקיבל ברחבה כדור נהדר מאזפילקווטה. היריבה הצנועה עוד ניסתה לחזור לכבוש אך לא הצליחה, וצ'לסי בשלב הבא.

 

סקאונת'רופ תיוותר על המחמאות (gettyimages)

 

מהלך המשחק:

 

דקה 13

0:1 לצ'לסי! 13 דקות בלבד החזיקה היריבה הצנועה. איבאנוביץ' הרים כדור מצד ימין, קוסטה הקדים שני שחקני הגנה ועם רגל שמאל קבע יתרון.



קוסטה כובש וחוגג (gettyimages)

דקה 20

עשרים דקות של כדורגל חלפו ועל המגרש נמצאת קבוצה אחת בלבד. הבלוז שולטים במרכז המגרש ומגיעים לעיתים קרובות לרחבה של היריבה מהליגה השלישית. נראה ששער נוסף הוא רק עניין של זמן.

דקה 21

ססק מסר שלח מלמעלה מחצי מגרש לעברו של פדרו, הספרדי בעט חזק מתוך הרחבה אך השוער הדף לקרן.



פדרו בועט ומתאכזב (gettyimages)

דקה 23

דאבל פס מרהיב בין אוסקר לדייגו קוסטה, בסיומו הקשר פרץ לרחבה ובעט לפינה הרחוקה – הכדור חלף סנטימטרים מהקורה. נראה ששני הברזילאים שמו מאחורה את הסכסוך ביניהם.


עסקים כרגיל אצל קוסטה (AFP)

דקה 34

הזדמנות נדירה לאורחים: וויליאמס בעט בעיטה מסוכנת מחוץ לרחבה, בגוביץ' קלט.

דקה 45

מחצית. אין ספק שפער הרמות ניכר בכל חלק במשחק, אבל הבלוז מוליכים ביתרון מינימלי. האורחים אט אט מתחילים להרגיש יותר בנוח, ועם קצת יותר תעוזה ומזל הם בהחלט מסוגלים להשוות נגד המארחת הפגיעה.


יספגו? זומה ובגוביץ' (gettyimages)

דקה 53

רגע של מחלוקת בסטמפורד ברידג': וין פרץ לרחבה בין שלושה שחקנים, הרגלים שלו ושל רמירז הסתבכו ושחקן סקאונת'ורפ נפל. השופט נתן למשחק להמשיך מה שגרם לשחקני האורחת להתנפל עליו בעצבים.


היה פנדל? (gettyimages)

דקה 69

0:2 לצ'לסי! אזפילקווטה העביר כדור רוחב משמאל ולופטוס-צ'יק המחליף בעט בעוצמה פנימה. האנגלי בן ה-20 כבש את שערו הראשון אי פעם במדי הבלוז. ההפתעה מתרחקת.


וויליאן מברך את הכובש הטרי (AFP)

דקה 73

ויין לקח כדור חופשי מצד שמאל מנקודה בה היה צפוי שירים, אך הוא הלך לכיוון השער. הבעיטה שלו כמעט הלכה פנימה אך חמקה ליד הקורה.

דקה 87

הזדמנות גדולה לאורחים! בגוביץ' הדף בקצות האצבעות בעיטה מהפינה הימנית של הרחבה, הכדור פגע בקורה ועף לקרן.

 

הרכבים

צ'לסי: בגוביץ', איבאנוביץ', קייהיל, זומה, אספיליקואטה, ראמירס, פברגאס, אוסקר (לופטוס-צ'יק 46), וויליאן, פדרו (קנדי 72), קוסטה (טראורה 86).

 

סקנת'ורפ: דניאלס, קלארק, מירפין, וואלאס, ליירד, דוסון (קינג 79), נס, בישופ, וויליאמס (אדלאקון 79), בישופ, מאדן.

 

משחקים נוספים:

העונה המאכזבת של סוונזי בפרמיירליג המשיכה גם בגביע. הברבורים, שבשבוע שעבר "עזרו" למנצ'סטר יונייטד לצאת ממשבר, הכתירו היום את הסינדרלה של הסיבוב השלישי כאשר נוצחו 3:2 על ידי אוקספורד מהליגה הרביעית. צפו בתקציר

 

מונטרו עוד העלה את סוונזי ליתרון בדקה ה-23, אך סרקומב (45, שער מרהיב עם שני עקבים) ורופה (49 ו-59) הפכו את התוצאה, גומיס (66) רק צימק, והחלוץ וחבריו יתרכזו מעתה במאבקי ההישרדות בליגה העליונה.

 

גומיס אחרי החמצה. הפסד מביך (gettyimages)

אוקספורד חוגגת (AFP)

 

במשחק נוסף נפרדו קארלייל ויאוביל בתיקו 2:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי