19:40: הפועל ר"ג תטייל בגביע נגד נס ציונה?

תחגוג גם הערב? רג אחרי הניצחון על חולון
תחגוג גם הערב? רג אחרי הניצחון על חולון | צילום: עודד קרני

קבוצת האוהדים חולמת על עליה לחצי. אשדוד וקרית גת במפגש שמבטיח סיום דרמטי

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)

לאחר שתי הדרמות שניפקו אתמול משחקי רבע גמר גביע המדינה, השלב יושלם עם שני משחקים נוספים: נס ציונה תצא למשחק חוץ אצל נציגת הלאומית הפועל רמת גן, ומכבי אשדוד תארח את מכבי קרית גת.

 

 

הפועל ר"ג/גבעתיים – עירוני נס ציונה 19:40

קבוצת האוהדים ממשיכה במסע המופלא שלה עם משחק לא קל נגד הקבוצה של עופר ברקוביץ' אך בהחלט אפשרי. האדומים, שצפויים למלא את אולם זיסמן עד אפס מקום, יקוו לקבל תצוגת שיא נוספת מיועד בית יוסף, שקלע לא פחות מ-43 נקודות בסיבוב הקודם, וזאת לאחר שקלע 36 נקודות בניצחון על הפועל חולון.

 

מן העבר השני, הקבוצה מהשפלה תרצה להעפיל לחצי הגמר מבלי לפגוש אף לא קבוצה אחת מליגת העל. היא תגיע לאחר שני הפסדים רצופים להפועל ירושלים ולהפועל אילת, ועל מנת לנצח הכתומים יזדקקו למשחק טוב של יובל נעימי, שמוביל את הישראלים שלהם עם 14.3 נקודות למשחק.

 

מכבי אשדוד – מכבי קרית גת 19:40

דרמה מובטחת: מעבר לכך שהמשחק הקודם בין שתי הקבוצות הדרומיות בליגה הסתיים בצורה דרמטית במיוחד, עם סל ניצחון של דיאנטה גארט מחוף לחוף, גם קרית גת העפילה לרבע הגמר עם ניצחון על הפועל תל אביב מסל ניצחון של מאיר טפירו על הבאזר. אם מגמת רבע הגמר תימשך, גם הפעם הצופים יישארו מרותקים עד השנייה האחרונה (או אף אחריה, אם יידרש סיוע מהמצלמות).

 

שתי הקבוצות מגיעות לאחר ניצחון ליגה: אשדוד הביסה את חולון בעוד קרית גת הפתיעה את מכבי ראשון לציון. הקבוצה של צביקה שרף תרצה להמשיך לקבל יכולת גבוהה מאייזיה סוואן, גארט וגם צ'ארלס תומאס נגד הקבוצה עם ההגנה הגרועה בליגת העל. בקבוצה של טפירו יסתמכו על מרקו קילינגסוורת' הבלתי נגמר, שקולע 15.8 נקודות למשחק ומוריד 10.3 ריבאונדים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי