טוני גפני ערך אימון מלא וישחק מול גראן קנאריה

גפני. יוסיף למשחק הפנים
גפני. יוסיף למשחק הפנים | צילום: דני מרון

החלטה לגבי דאנקן תתקבל בסמוך למשחק. פישר ינחת רק ביום חמישי

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תארח ביום רביעי את גראן קנאריה הספרדית, למשחק שיכול להכריע את גורל העונה האירופית שלה. המשחק יהיה קריטי ביותר לשתי הקבוצות, לאחר שהפסידו במחזור הקודם והפסד נוסף יוציא אותם כמעט סופית ממאבק העלייה.

 

טוני גפני קיבל זריקה ביום שישי, לאחר החזרה מרוסיה הוא כבר קיים אימון מלא וצפוי לשחק. לעומתו, ג'וש דאנקן עובר טיפולים בכתף הפגועה והוא עדיין בספק גדול כשהחלטה לגבי שיתופו תתקבל סמוך למועד המשחק. עוד שחקן שייחסר הוא ד'יאור פישר, שצפוי לנחות בארץ ביום חמישי, ולא ייטול חלק בהתמודדות.

 

 

שיחק היום בקבוצה היתה כמובן חתימתו של הגל מקבל במכבי ת"א. רבים בהנהלת ירושלים סברו שיש להם סיכויים גבוהים להחתימו ואפילו שמו אותו כיעד המוביל של המועדון, אך הרכז בחר לחתום ביריבתם המושבעת. בהנהלה עצמה שומרים על איפול תקשורתי בנושא, אך הדעה הרווחת במועדון היא ש"מי שרוצה לחתום במכבי ת"א, אנחנו לא נעמוד בדרכו".

 

גראן קנאריה מדורגת במקום החמישי בליגה הספרדית החזקה, אך לא נמצאת במרחק לאיים על ארבעת המובילות. כוכב הקבוצה הוא האמריקאי, קייל קוריץ', שמוביל את הקבוצה ביורוקאפ עם 14.7 נקודות למשחק, ובשנה שעברה נבחר לחמישייה השנייה במפעל. כמו כן, איתו משחקים רכז נבחרת קנדה, קווין פנגוס וגארד הפיני סאסו סאלין.

 

למזלו של דני פרנקו, הספרדים חלשים יותר בעמדות הפנים, כאשר שם שחקנה המוביל הוא אלן אומיץ' הסרבי הענק (2.16 מטר). עוד מסייעים לו מתחת לסלים: אליוס באאז (2.01) מהרפובליקה הדומיניקנית וסיטאפה סוואנה הסנגלי הוותיק (37, 2.01).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי