סוף הדרך? 64:75 לגראן קנאריה בארנה בירושלים

סמית'. הפסד מאכזב
סמית'. הפסד מאכזב | צילום: דור קדמי

האדומים לא התמודדו עם השלשות של הספרדים וספרו הפסד שני ביורוקאפ

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הגיעה למשחק מול גראן קנאריה כשהיא יודעת שהפסד עלול לסיים, מעשית, את דרכה באירופה. לצערו של דני פרנקו, השחקנים שלו כנראה לא הפנימו את המשמעות, הגיעו רכים למשחק ונוצחו 75:64.

 

בשעות שלפני המשחק ג'וש דאנקן הודיע לראשי הקבוצה כי הוא לא כשיר להתלבש וירושלים עלו שוב עם הרכב חסר. הרבע הראשון היה צמוד, לפני שהספרדים ברחו בעזרת שלשות של סאסו סאלין ואלברט אוליבר כשההפרש כבר הגיע בשיאו ל-26 נקודות.

 

 

במחצית השנייה האדומים העלו את רמת האגרסיביות שלהם, הצליחו לצמק את התוצאה, אבל זה היה כבר מעט מידי ומאוחר מידי וכל מה שנותר היה לצמק את ההפרש לקראת הגומלין.

 

טוני גפני ויותם הלפרין הובילו את הירושלמים עם 14 נקודות כ"א, כאשר דונטה סמית' סיים עם 8 נקודות בלבד. סאלין סיים עם 20 נקודת ו-5 שלשות לזכות המארחים, אוליבר הוסיף 18 משלו.

 

מהלך המשחק

 

רבע ראשון

 

ירושלים פתחה עם הרבה התלהבות ועלתה ליתרון 0:4 בתוך פחות מדקה, אבל האורחת ציננה את האדומים עם ריצת 0:8. המשך הרבע התאפיין במשחק מפוזר והרבה החטאות מצד שתי הקבוצות. 16:18 לגראן קנאריה אחרי 10 דקות של כדורסל.

 

גפני. הרבה החטאות (דור קדמי)

 

רבע שני

 

שתי שלשות של אוליבר ואחת נוספת של סאלין, סידרו לספרדים מיני-בריחה בתחילת הרבע השני (19:27). אגילאר קבר שלשה נוספת והפער צמח ל-13 נקודות, מה שגרם לדני פרנקו להזעיק פסק זמן. האדומים הגיבו עם שני סלים רצופים, אך שלשה של אלברט אוליבר הוציאה להם את הרוח מהמפרשים. 29:46 לספרדים בירידה להפסקה.

 

סמית'. יצאה לו הרוח מהמפרשים (דור קדמי)

רבע שלישי

 

סאסו סאלין המשיך במטר השלשות והספרדים עלו ליתרון 24 (31:55). דונטה סמית' וליאור אליהו לחצו על הדוושה, הורידו את היתרון ל-17 (57:40), העירו את האוהדים בארנה והאורחים הזעיקו פסק זמן. השחקנים של פרנקו המשיכו עם ההתלהבות, אך לא הצליחו לתרגם אותה לסלים והספרדים ירדו ביתרון, 42:61.

 

אליהו. ההתלהבות לא הספיקה (דור קדמי)

 

רבע רביעי

 

ההתלהבות המשיכה גם לרבע האחרון ולאחר שלשה של הלפרין ההפרש ירד רק ל-14 (63:49). ההפרש כבר ירד ל-12, אך סדרת איבודים של יותם הלפרין אפשרה לספרדים לחזור ליתרון 54:71. מהבור הזה הירושלמים כבר לא חזרו ורק ניסו למזער נזקים לקראת הגומלין, 64:75 לגראן קנאריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי