אדלשטיין: "הכדורסל הוא ענף הספורט מספר 1"

פעמיים אדלשטיין. בספורט 90% מהעבודה זה אימונים
פעמיים אדלשטיין. בספורט 90% מהעבודה זה אימונים | צילום: יונתן תוסייה-כהן

מאמן הנבחרת התארח בכנסת: "יש לספורט חשיבות כגורם תרבותי וערכי"

(גודל טקסט)

אירוע חגיגי התקיים היום (שלישי) בכנסת, לרגל 50 שנים במשכן הנוכחי ו-67 לכינונה. במסגרת היום החגיגי התקיים פאנל בהשתתפותם של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, מאמן נבחרת ישראל בכדורסל ארז אדלשטיין וח"כ זוהיר בהלול שהנחה את הפאנל תחת השם "פעמיים אדלשטיין".

 

האדלשטיינים השוו בין עולם הספורט לעולם הפוליטיקה, כשיו"ר הכנסת אמר: "ניצחון יכול להיות קידום של רעיון. כשהצעת חוק עוברת קריאה שלישית, ההרגשה היא כאילו נולד ילד, זה רגע של ניצחון. יש הרבה מכנה משותף, הניצחון הוא תוצאה של המון עבודה קשה. בספורט 90% מהעבודה זה אימונים, בכנסת אלה הוועדות".

 

 

מאמן הנבחרת ביקש להיכנס לפרופורציות: "זה בסך הכל ספורט, מצד שני יש לזה חשיבות כגורם תרבותי, חברתי וערכי. ככל שנפתח תרבות ספורט ונדאג שמשפחות יוכלו להגיע בשעות נוחות נוכל להתקדם. אצלנו כשיש הפסד הכותרות הן של מלחמת העולם השנייה, אם לא נעשה שינוי נכרות את הענף שאנחנו יושבים עליו. יש לנו את הזכות להתפרנס ממה שאנחנו אוהבים".

 

יולי אדשטיין. "ניצחון הוא תוצאה של המון עבודה קשה" (יונתן תוסייה-כהן)

 

"הכדורסל הישראלי הוא ענף הספורט מספר 1 בישראל. בגלל ההישגים שיש לקבוצות, לנבחרות, לנבחרות הצעירות. ברור שהמצב לא שפיר ויש מה לתקן, אנחנו לא המעצמה הגדולה באירופה. הרבה דברים צריכים לקרות: חיבור, כושר טוב, אנרגיות ואפילו קצת מזל. מאמן נבחרת הכדורסל הוא על גבול המתנדב, אבל אני לא מוותר על התפקיד הזה. אני נולדתי בעפולה, ומהמקום שלי לאמן את הנבחרת – זו הגאווה שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי