דוסון: לא רוצים משחק נוסף מול ונטספילס

דוסון. המשימה לא הושלמה
דוסון. המשימה לא הושלמה | צילום: עדי אבישי

ראשל"צ מחפשת ניצחון שיעלה אותה לרבע. רייט ובן שימול פצועים, יאנגר בספק

(גודל טקסט)

מכבי ראשל"צ תנסה להבטיח הערב (20:00) בבית מכבי את עלייתה לרבע גמר גביע היורופ קאפ כשתפגוש את ונטספילס מלטביה, במשחק מספר שתיים בסדרה של הטוב משלושה משחקים. שחקניו של שרון דרוקר ניצחו את הלטבים במשחק הראשון, בחוץ 73:75 ובמידה ויצליחו לשחזר את ההישג גם היום יעלו לשלב רבע הגמר שם יפגשו את פרנקפורט סקייליינרס מגרמניה שגברו על אא"ק לרנקה מקפריסין.

 

הכתומים יחסרו את הרכז המחליף, אבי בן שימול, הסובל ממתיחה חזקה בשריר הברך. בן שימול ישוב לשחק בעוד כשבוע, כך שבכל מקרה הוא לא צפוי לקחת חלק בהתמודדות, גם אם הסדרה תיגרר למשחק שלישי. גם כריס רייט ייעדר לאחר שסובב את הברך, וטוני יאנגר שסובל מדלקת בקרסול יתלבש למשחק אך שיתופו מוטל בספק.

 

 

שחקניו של דרוקר חייבים לשים בצד את המאבקים שהם חווים בליגת ווינר, שם נחלו 7 הפסדים מ-8 המשחקים האחרונים שלהם. בראשל"צ מחכים להתעלות מצד הזר קווין פאלמר שהגיע מאילת ומאז לא הצליח למצות את הפוטנציאל שלו. פאלמר יודע שאם ימשיך ביכולתו הדלה הוא עשוי לשלם את המחיר.

 

שון דוסון: "הניצחון בלטביה היה חשוב ואין ספק שהוא נתן לנו מקדמה משמעותית, אבל המשימה טרם הושלמה. המטרה היא לרשום ניצחון ולא לגרור את הסדרה למשחק שלישי. אנחנו נצטרך לעלות עם אותה רמת נחישות ואגרסיביות, לרוץ ולהציג משחק קבוצתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי