ניצלה ממבוכה: אסטון וילה עברה את וויקומב

נושמים לרווחה. קלארק לאחר השער
נושמים לרווחה. קלארק לאחר השער | צילום: Gettyimages

הווילאנס ניצחו בקושי 0:2 את היריבה מהליגה הרביעית. 2:5 לרדינג על האדרספילד

(גודל טקסט)

לא פחות מעשרה משחקים בסיבוב השלישי של הגביע הסתיימו בשוויון, ובהתאם למסורת האנגלית משמעות הדבר היא שמשחק חוזר נערך על מנת להכריע את ההתמודדויות. שמונה משחקים התקיימו ביום שלישי, כאשר רק בשניים מהם השתתפו נציגות הפריימר-ליג, ששתיהן עלו לשלב הבא.

 

לאחר ה-1:1 המביך עם וויקומב וונדרס מליג 2 (הליגה הרביעית), אירחה אסטון וילה את היריבה הצנועה למשחק גומלין, כשהיא יודעת שאמנם כדאי לה להתרכז במאבקי ההישרדות ובמצבה העגום בליגה, אולם אין ספק כי הפסד ליריבה הנחותה לא יסייע למורל של הקבוצה שנמצאת במקום האחרון בפריימר-ליג.

 

 

זה לא היה פשוט, אך לבסוף הווילאנס עשו את זה: הבלם קיאראן קלארק כבש את הראשון בדקה ה-75. רודי גסטדה סגר את הסיפור בדקה ה-90 וקבע 0:2.

 

הקבוצה השנייה מהפריימר-ליג ששיחקה היא ווסט ברומיץ', שהצליחה לכפות בדקה ה-90 2:2 ביתי עם בריסטול סיטי מתחתית הצ'מפיונשיפ. הפעם הבאגיז לא חיכו לניסים ולא לנפלאות, וניצחו 0:1 במשחק החוץ משער של חוסה רונדון בדקה ה-52.

 

שני משחקים על טהרת הליגות הנמוכות הוכרעו בפנדלים לאחר 210 דקות נטולות הכרעה: המשחק בין בראדפורד לבורי מליג 1 (הליגה השלישית) הסתיים ב-0:0 ובניצחון 2:4 של בורי בפנדלים. המשחק בין יאוביל לקארלייל מליג 2 הסתיים בתיקו 1:1 וב-4:5 של קארלייל.

 

שלושער מרשים. וידרה (gettyimages)

 

שלושער של מאטייה וידרה הצ'כי סייע לקבוצתו רדינג לחזור מ-2:0 ולהביס 2:5 את האדרסיפלד.

 

תוצאות נוספות:

פורטסמות' – איפסוויץ' 1:2

מ.ק. דונס – נורת'המפטון 0:3.

בולטון – איסטליי 2:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי