הרחקה מ-2 משחקים וגם 20 אלף יורו קנס לסארי

התנצל בסיום המשחק
התנצל בסיום המשחק | צילום: Gettyimages

המאמן חמק מ-4 חודשים בחוץ אחרי שכינה "מתרומם" את מנצ'יני, שנקנס בעצמו

(גודל טקסט)

מאוריציו סארי, מאמנה של נאפולי, הורחק משני משחקים ונקנס ב-20,000 יורו לאחר שכינה את מאמן אינטר, רוברטו מנצ'יני, "מתרומם" בסיום משחק ההפסד 2:0 לנראזורי ברבע גמר הגביע. מנצ'יני עצמו נקנס ב-5,000 יורו כיוון שיזם את העימות עם סארי והתנהג בצורה "לא מכובדת" כלפי השופט הרביעי.

 

ניתן לקבוע שסארי יצא בזול. קריאה הומופובית, כפי שיוחסה לו, לא מתקבלת לרוב בעין יפה והוא יכול היה למצוא את עצמו מחוץ לקווי המגרש לתקופה של ארבעה חודשים.

 

 

התקרית המכוערת בין שני המאמנים הלא רגועים העסיקה את התקשורת הרבה יותר מאשר המשחק עצמו, שהסתיים כזכור בהפסד ביתי מפתיע של התכולים שהודחו מהמפעל הראשון העונה. את השערים כבשו סטבן יובטיץ' ואדם לייאיץ'.

 

שער נהדר. יובטיץ' בסיום הניצחון הגדול (gettyimages)

 

בסיום המשחק מנצ'יני הסוער התראיין למצלמות הטלוויזיה והגיב לתקרית: "אנשים כמו סארי לא צריכים להיות חלק מהכדורגל", אמר. "עמדתי שם בשביל לשאול למה השופט הוסיף חמש דקות, וסארי פשוט קרא לעברי 'מתרומם' ו-'אגזוזן'. הוא בן 60 והוא צריך להתבייש בעצמו, השופט הרביעי שמע הכל אך לא הגיב".

 

"אחרי המשחק הוא הגיע אלי לחדר ההלבשה והתנצל", חשף מנצ'יני, "אבל הוא צריך להתבייש בעצמו. באנגליה לא היו מאפשרים לאנשים כמוהו לעלות על מגרש האימונים".

 

סארי עצמו הכחיש שאמר את המילים הקשות: "הייתי עצבני, אבל לא השתמשתי במילים פוגעניות כלפי אף אחד. אם אכן המילים האלו יצאו מהפה שלי אז אני מתנצל בפני הקהילה הגאה".

 

קנס של 5,000 יורו. מנצ'יני (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי