לואיס אנריקה אישר: ליאו מסי כשיר לחצי הגמר

מסי מול בילבאו. כשיר לחצי הגמר
מסי מול בילבאו. כשיר לחצי הגמר | צילום: Gettyimages

הפרעוש צפוי לשחק במפגש הראשון מבין שניים מול ולנסיה של נוויל

(גודל טקסט)

גארי נוויל עדיין לא ניצח עם ולנסיה במסגרת הליגה, אלא שבגביע הוא הצליח להוביל את קבוצתו עד חצי גמר גביע המלך – שם ממתינה ברצלונה (המשחק הראשון מחר, רביעי, 21:55 בספורט2).

מאמן הקטאלונים, לואיס אנריקה, אישר בבמסיבת העיתונאים לקראת המשחק כי ליאו מסי כשיר לחלוטין. "דיברתי עם השחקנים על המשחק נגד ולנסיה וגביע המלך חשוב לנו מאוד, זה מפעל מאוד אטרקטיבי".

על העטלפים אמר מאמן מחזיקת הגביע: "ולנסיה קבוצה שאוהבת ללחוץ. הם הצליחו לעצור אותנו בליגה עם 1:1, אבל אז גארי נוויל (שלא ניצח 8 משחקים רצופים) ישב רק ביציע ולא ניהל את המשחק".

מסי. לואיס אנריקה הבהיר כי הוא כשיר (AFP)

המאמן גם נשאל והתייחס לפרשת המס של ניימאר שהתעוררה לחיים: "זה לא משנה הרבה כמה הוא עלה, יורו או מיליארד יורו, בסופו של דבר הכל זה מספרים ואני מקווה שהוא יישאר איתנו עוד הרבה שנים ויזכה בעוד תארים".

לואיס אנריקה הודה כי התאכזב מכך שלא הצטרפו לברצלונה שחקנים חדשים בחלון של ינואר: "הדלת היתה תמיד פתוח וברור לנו שאנחנו צריכים סגל חזק כי יהיו לנו עכשיו הרבה משחקים ויריבות שינסו למנוע מאיתנו לזכות שוב בכל התארים, אבל לא הצלחנו להחתים אף שחקן. אולי טעינו, אבל ננסה עם הסגל הטוב שיש לנו לזכות בכל התארים גם השנה. אל תשכחו שארדה טוראן ואלש וידאל הם שחקנים שהחלו לשחק רק עכשיו".

לסיום התייחס לחתימתו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי: "אני מאושר עבורו. אני בטוח שהם יזכו בהרבה תארים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי