ב-21:30: גרוסקרויץ ידיח את דורטמונד ברבע הגמר?

מארח את האקסית
מארח את האקסית | צילום: GettyImages

מגן שטוטגארט מול האקסית בגביע. אוהדי האורחת ימחו בפתיחה (ספורט1)

(גודל טקסט)

הסיפור המרתק של משחקי הגביע הגרמני יהיה כאשר קווין גרוסקרויץ יתייצב מול קבוצתו לשעבר, דורטמונד, שתתארח אצל שטוטגארט (21:30, שידור ישיר בספורט1).

 

גרוסקרויץ שיחק שבע שנים בדורטמונד ורשם 176 הופעות ו-23 שערים, ועל רגלו יש עדיין קעקוע של העיר. הוא נרכש בפגרה אחרי שנמכר לגלאטסראיי, אבל לא שיחק בה בגלל שההעברה לא נסגרה בזמן. עד כה שיחק שלושה משחקים בשטוטגרט. מאמנו יורגן קרמני אמר: "אני מקווה שהוא יעלה למשחק עם כל האגרסיביות שלו".

 

 

"בקיץ היו לנו חילוקי דיעות בנוגע לזמן שגרוסקרויץ יזדקק כדי לחזור לכושר טוב", אמר מאמן דורטמונד תומאס טוכל. השחקן סבל בחצי העונה שעברה מבעיות בברכיים ולא שיחק. הוא חזר לאימונים בקיץ, אבל טוכל לא בנה עליו וברגע האחרון הוא נמכר לגלא בה כאמור לא שיחק וחזר לשטוטגרט.

 

הקבוצה השתנתה, הקעקוע נשאר (GettyImages)

 

השחקן ירצה להראות לאקסית שהיא טעתה כשמכרה אותו. בשתי העונות האחרונות דורטמונד הגיעה לגמר והפסידה. כדי לשפר את הסטטיסטיקה, היא תצטרך לגבור בדרך על שטוטגרט שנמצאת בתקופה נהדרת עם 4 ניצחונות רצופים. בדורטמונד כדאי לשים לב לתגלית החדשה כריסטיאן פוליסיץ' בן ה-17 כדורגלן נבחרת ארה"ב המשחק כפליימייקר. הוא עלה לבוגרים אחרי פגרת החורף וכבש שותף בשני משחקים וכיום נחשב לכישרון ענק של הקבוצה.

 

כמו אוהדי ליברפול גם אוהדי דורטמונד מאיימים להחרים את המשחק בגלל מחירי הכרטיסים. הם החליטו להיכנס רק בדקה ה-20 למשחק בגלל שמחיר הכרטיס למשחק בשטוטגרט האמיר ל-38.5 יורו לכרטיס הכי זול לאורחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי