דורטמונד בחצי הגמר עם 1:3 בשטוטגרט

רויס
רויס | צילום: Gettyimages

רויס, אובמיאנג ומיקיטריאן כבשו בחוץ. גם ורדר ברמן ניצחה 1:3 אצל לברקוזן

(גודל טקסט)

אחרי שוורדר ברמן הפתיעה עם 1:3 בחוץ על באיירן לברקוזן, גם בורוסיה דורטמונד ניצחה 1:3 בשטוטגרט ועלתה לחצי גמר הגביע הגרמני. תמונת העולות לפיינל פור של המפעל תושלם ברביעי בערב עם ביקור של הרטה ברלין אצל היידנהיים ומשחק בין בוכום לבאיירן מינכן. 

שטוטגרט – דורטמונד 3:1 

כבר בדקה החמישית יושבי מרצדס-בנץ ארנה השתתקו בעקבות שער של מרקו רויס וכולם היה ברור מי הפייבוריטית במפגש הזה. לוקאס רופ החזיר את המקומיים למשחק עם שער בדקה ה-21, אלא שכעבור עשר דקות נוספות כובש השער הראשון בישל לפייר-אמריק אובמיאנג. 

מבקיע השער השני המשיך את השרשרת ובדקה ה-89 בישל בעצמו להנריך מיקיטריאן, שחתם את ההפסד הראשון של שטוטגרט אחרי ארבעה ניצחונות רצופים.


גרוסקרויץ, נכנע לאקסית (gettyimages)

לברקוזן – ורדר ברמן 3:1
המארחת הצליחה לשמור על שער נקי מול באיירן מינכן בשבת האחרונה במסגרת הליגה, אבל המאמץ העילאי עשה את שלו וקבוצתו של רוג'ר שמידט נכנעה וסיימה את דרכה ברבע גמר הגביע הגרמני. המדורגת במקום ה-16 בבונדסליגה התאוששה מהפסדה הראשון ב-2016 והפכה פיגור מוקדם בדרך להשגת הכרטיס לשלב ארבע האחרונות.

חבייר "צ'יצ'ריטו" הרננדס העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-22 כשדייק מ-11 מטר, אבל מאותו רגע ואילך הכל הלך הפוך לקבוצתו. הבלם הארגנטיני סנטיאגו גארסיה איזן בדקה ה-31, וונדל הברזילאי הורחק באדום ישיר כעבור 10 דקות וגרם לפנדל, שאיפשר לקלאודיו פיסארו להשלים מהפך. את השער השלישי והאחרון נעץ האוסטרי פלוריאן גריליטש בדקה ה-82.

פליקס וידואלד. הוביל את ברמן לחצי הגמר וזכה לכבוד (Gettyimages)

אם לא די בהדחה, באייר לברקוזן איבדה את צ'יצ'ריטו, מלך שעריה, שנפצע והוחלף בדקה ה-57. בקבוצה מקווה שהמקסיקני ישוב למשחק החוץ בשבת מול דרמשטאט ויסייע בהמשך המאבק הצפוף בליגה, בניסיון לתפוס את אחד המקומות המובילים לליגת האלופות בסיום העונה.

בלברקוזן ייאלצו להסתפק במאבק על כרטיס לאלופות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי