"בניון כבר בן 35? שיצטרף ל-WWE"

|

בלעדי: שיימוס, המתאבק האירי האגדי הפגין בקיאות בכדורגל: "זוכר את יוסי בווסטהאם"

(גודל טקסט)

מאת: בן פורגס, קליפורניה      צילום: © 2015 WWE, Inc. All Rights Reserved

 

 

אין הרבה קשר בין WWE לכדורגל, אבל בשנים האחרונות יש לא מעט מתאבקים מאירופה שחוץ מלתת מכות בזירה, גם דואגים לצפות בקבוצתם האהודה מדי פעם. אחרי שווייד בארת' כבר קרא לוויין רוני להגיע לקרב מולו (צפו בווידאו למעלה), הגיע התור של מתאבק בריטי אחר להראות בקיאות בפרמייר ליג ואפילו לדבר על יוסי בניון ונבחרת ישראל. שיימוס, אלוף ה-WWE לשעבר, העניק ראיון בלעדי לאתר ספורט1 וסיפק לנו מידע שהוא הרבה דברים חוץ מרסלינג.

 

 

האירי הודה: "אני אוהד ליברפול, בגלל הדרכים לא יוצא לי לראות משחקים באופן מסודר, אז אני צופה בעיקר דרך אפליקציה". המתאבק האירי התייחס להגעה של ג'רארד ל-MLS: "הוא עשה החלטה טובה ואין לי ספק שהוא יצליח פה. בכושר הנוכחי, אין לסטיבי ג'י מקום בפרמייר ליג".

 

גם בגזרה הישראלית הפגין שיימוס ידע לא רע בכלל, אבל כאוהד ליברפול הוא קצת זייף: "ברור שאני זוכר את יוסי בניון, אבל לא כל כך את הימים שלו באנפילד. התקופה שלו בווסטהאם הייתה טובה. הוא היה גם בארסנל וצ'לסי? מדהים". שיימוס המשיך ושאל בן כמה בניון היום, כשגיליתי לו הוא התלוצץ: "35? כבר רואים את סוף הדרך בעולם הכדורגל, אבל בהיאבקות הוא יכול להתחיל קריירה חדשה בגיל הזה". שיימוס גם ציין שהוא זוכר את הימים של רוני רוזנטל בליברפול, איתו זכו במרסיסיידרס באליפות האחרונה שלהם.

 

שיימוס, אירי גאה, לא ממש מסמפט את נבחרת וויילס והיה עצוב לשמוע על ההפסד של ישראל בשבת: "אנחנו אמנם מאותו האי, אבל אני לא בעדם. הם בעלייה חדה ביכולת כי יש להם את גארת' בייל, תוספת כוח משמעותית שמספיקה מול הרבה קבוצות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי