ראש ממשלת צרפת: "לא צריך לזמן את בנזמה"

כרים בנזמה
כרים בנזמה | צילום: Gettyimages

הסערה נמשכת לקראת היורו. החלוץ: "איך מטילים ספק בדוגמא שנתתי בנבחרת?"

(גודל טקסט)

החשד נגד כרים בנזמה בעניין סחיטת מתייה ואלבואנה טואטא בחלקו מתחת לשטיח. בכל זאת, יש יורו ביתי מעבר לפינה. מצד שני, לא כולם מחליקים את הפרשה כל כך מהר. ראש ממשלת צרפת מנואל ואלס תקף בחריפות את התכניות לזמן מחדש את חלוץ ריאל מדריד לסגל הלאומי, וקבע: "בנזמה לא צריך להגיע ליורו". 

"ספורטאי גדול צריך לשמש דוגמא עבור הנוער", קבע ראש הממשלה. "אני לא נשיא ההתאחדות וגם לא דידייה דשאן. זה תפקידו של המאמן הלאומי להרכיב את הקבוצה הטובה ביותר, אבל אני חושב שלא התגבשו התנאים הדרושים לזימונו של כרים בנזמה מחדש לסגל של נבחרת צרפת". 

"כדורגל הוא לא רק משהו שמעניין את האוהדים", הבהיר מנואל ואלס בראיון לרדיו מונטה קרלו. "אלה הפנים שלנו ולכל דבר יש השלכות". בינתיים, חלוץ ריאל מדריד פצוע ולא זומן לקראת משחקי ההכנה הקרובים של נבחרת צרפת מול הולנד (25 במרס) ורוסיה (29 במרס). זה לא אומר שהוא שמר על פה סגור. 


בנזמה, במדריד הוא יעיל יותר (Gettyimages)

"12 עונות כמקצוען, 541 משחקים, אפס אדומים ו-11 כרטיסים צהובים… איך מטילים ספק בדוגמא שאני נותן?", צייץ בנזמה בחשבון הטוויטר הרשמי שלו בתגובה לדברי ראש הממשלה. הנתונים נכונים, אבל גם אלה שמצביעים על כך שמצא את הרשת 27 פעמים בלבד ב-81 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת – אחוז לא מרשים במיוחד ברמות הגבוהות. 

צרפת תארח את יורו 2016, שייצא לדרך ב-10 ביוני במשחק בין הטריקולור לבין רומניה בסטאד דה פראנס. שחקניו של דידייה דשאן הוגרלו לבית שכולל גם את אלבניה ושווייץ, כאשר במדינת החופש, השוויון והאחווה חולמים על דבר אחד בלבד – הנפה מול הקהל הביתי ב-10 ביולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי