חוזר לאירופה: פאטו סיכם את כל תנאיו בצ'לסי

הברווז מגיע ללונדון
הברווז מגיע ללונדון | צילום: Gettyimages

חלון ההעברות: החלוץ הברזילאי קרוב ללונדון. בלם בארסה בדרך לשאלקה

(גודל טקסט)

כמדי יום בחלון ההעברות של ינואר – "עושים שוק". מיטב ההעברות, השמועות וכל מה שצריך לדעת על השוק החם של החורף.

 

רשמי

 

פרדי גווארין הקולומביאני של אינטר סיכם סופית לפי ה"גאזטה דלו ספורט" בקבוצה הסינית ג'יאנגסו סונין, בשורותיה ירוויח 7 מיליון יורו לעונה בשלוש השנים הבאות ויקבל גם בונוס של 5 מיליון יורו מענק חתימה. הקבוצה תשלם עליו 18 מיליון יורו.

 

עוד במילאנו, רק בצד השני של הכביש, נראה כי העברתו של לואיז אדריאנו ממילאן לאותה קבוצה בוטלה למרות הודעות על סיכום. ה"גלובואספורטה" מדווח שהשחקן החליט לוותר על העסקה אחרי שכבר המריא לסין כדי לסכם את כל פרטיו ולחתום.

 

קוסטל פנטילימון שוער סנדרלנד חתם בווטפורד ששילמה עליו חצי מיליון יורו. הוא חתם לשלוש וחצי שנים. 

 

 

ג'רמיין פנאנט בן ה-33 שחתם בקבוצה בסינגפור הוצג כשהוא מקבל מכונית ספורט מפוארת מחברת יונדיאי דגם ולוסטאר טורבו. הוא ירוויח 19,500 ליש"ט לחודש.

 

ז'ולטן שטיבר, קשרה ההונגרי של המבורג, הושאל לנירנברג. 

 

חוסה אנחל קרספו, שחקן ההגנה של אסטון וילה, הושאל עד סיום העונה לראיו ואייקנו. 

 

שוער דנייפרופטרובסק, דניס בויקו, חתם בבשיקטאש.  

שמועות

 

ה-ESPN הברזילאי פרסם שאלשנדרה פאטו סיכם בצ'לסי והעיתון "טלגרף" האנגלי פרסם שצ'לסי תשלם 10 מיליון ליש"ט על החתמתו בעוד שפאטו הסים לקצץ משמעותית את שכרו. חלוץ מילאן לשעבר בן ה-26 כבש העונה 26 שערים בסאו פאולו אחרי שהיה מושאל מקורינתיאנס. 

"דיילי אקספרס" טוען שארסנל במו"מ עם קשר בטיס, דני סביוס בן ה-19 שמחירו 11.5 מיליון ליש"ט. 

שאלקה רוצה את בלם ברצלונה, מארק ברטרה, בעקבות פציעתו של בנדיקט הוודס. 

 

ברטרה עם ניימאר. בדרך לגלנזקירשן? (Gettyimages)

אברטון דורשת לפי ה"סאן" 65 מיליון ליש"ט ממנצ'סטר יונייטד שרוצה את רומולו לוקאקו. גם ריאל מדריד, פ.ס.ז', מנצ'סטר סיטי וצ'לסי בעקבות הבלגי שכבש העונה כבר 19 שערים. 

ליברפול רוצה את חלוץ יובנטוס וריאל מדריד לשעבר אלבארו מוראטה וגם טוטנהאם מעוניינת בספרדי. ביובנטוס מתעקשים כי אין בכוונתם למכור אותו.

אודיון איגאלו אומנם הודיע שלא יעזוב את ווטפורד בינואר, אבל צ'לסי לוחצת להחתימו וארסנל גם היא עוקבת אחרי ההתפתחויות. "המירור" פרסם הבוקר שמדובר בשחקן הכי מבוקש בסטמפורד ברידג' אחרי שכבש העונה כבר 13 שערי ליגה. 

 

מאורו סראטה מווסטהאם יונייטד בדרך חזרה לסרייה A ויחתום בפיורנטינה. הארגנטיני שיחק בלאציו ואינטר לפני שהגיע לפטישים לפני שנתיים. הוא יושאל עם אופציה לרכישה תמורת 1.5 מיליון ליש"ט. 

 

יו"ר טוטנהאם, דניאל לוי, מסרב להעביר את אנדרוס טאונסנד לניוקאסל בהשאלה עם אופציה לרכישה ב-14 מיליון ליש"ט. הוא דורש שהעיסקה תתבצע כעת וחושש שאם הוא רק יושאל ויכולתו לא תהיה משכנעת מחירו יירד.  

 

במקביל, התרנגולים ניסו להחתים את איוסה פרס אך נתקלו בסירוב מצד קבוצתו, ניוקאסל. ייתכן שזה קרה בעקבות הדיווח כי סיידו ברהינו חלוץ ווסט ברומיץ' סירב להצעת ניוקאסל לאור רצונו לשחק בטוטנהאם.

 

בראיסלב איבנוביץ' הסרבי, מגן צ'לסי, אמור לחתום השבוע על הארכת חוזה לשנה נוספת. 

 

איבנוביץ'. יכולת טובה בשבועות האחרונים (Gettyimages)

 

ווסטהאם יונייטד מנסה להחזיר לשורותיה את דמבה בה ששיחק תחת אברם גרנט וכיום שייך לקבוצה הסינית שנחאי שנואה. הפטישים רוצים להתחזק אחרי פציעת אנדי קארול ובנוסף הוזכר שמו של דניאל סטארידג'.

 

אסטון וילה הציעה 4.9 מיליון ליש"ט על שוער היידוק ספליט לוברה קליניץ'.

 

שחקן נוסף שמבוקש בליגה הסינית הוא הבלם ג'וליאן לסקוט מאסטון וילה, שמעוניינת בו בייג'ין גואן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי