אלגרי: "לאציו לא בעטה לשער שלנו, לא נתנו לה"

אלגרי. זו לא הייתה רוטציה
אלגרי. זו לא הייתה רוטציה | צילום: Gettyimages

יובנטוס ניצחה 0:1 ועלתה לחצי, מאמנה מרוצה. בונוצ'י: השנה אנחנו יורקים דם

(גודל טקסט)

יובנטוס עלתה לחצי גמר הגביע האיטלקי אחרי שניצחה את לאציו 0:1, ותפגוש את אינטר בצמד משחקים בדרך לזכיה פעם נוספת בתואר. 

 

לאציו סיימה 90 דקות עם אפס בעיטות למסגרת הביאנקונרי, ומאמן לאציו סטפנו פיולי עדיין לא הצליח לנצח את "הגברת הזקנה" – ב-13 משחקים הוא רשם 10 הפסדים ו-3 תוצאות תיקו. 

 

 

מאמן יובנטוס, מקס אלגרי שעלה עם הרכב משני אמר בסיום: "לא נתנו ללאציו לבעוט לנו כדור אחד ולנו היו מצבים לסיים את המשחק הזה מוקדם יותר. פתחנו בהרכב אחר, אבל זו לא רוטציה. יש לי סגל מאוד תחרותי, ותמיד קשה להשאיר מישהו בחוץ. סימונה זאזה ואלברו מוראטה השתפרו במחצית השנייה, בעוד מרטין קאסרס עבד קשה מאוד, שזהו דבר חשוב מאוד מבחינתו כי אנו צריכים אותו על מנת לרוץ בכל החזיתות".

 

זאזה. לקח את ההזדמנות בשתי ידיים (Gettyimages)

 

לקראת חצי הגמר המסקרן, אלגרי הזהיר: "לא השגנו עדיין דבר. יהיה חצי גמר מצוין וקשה נגד אינטר, אבל אנחנו צריכים עכשיו לחשוב על המשחק מול רומא בליגה".

 

המאמן אף נשאל על התאקל המכוער שהיה בין מאמן נאפולי מאוריציו סארי לרוברטו מנצ'יני של אינטר וענה: "אנחנו המאמנים צריכים להוות דוגמה עבור האחרים מבחינת התנהגות ולשלוט בעצבים שלנו גם ברגעי לחץ. האחריות שלנו היא להרגיע את המצב, ולא להוסיף שמן למדורה".

 

בלם הדאבליסטית, לאונרדו בונוצ'י אמר אחרי המשחק: "יובה השנה צריכה לירוק דם בכל משחק כדי לנצח וכדי להשיג את שלושת התארים שאנחנו רוצים, זה לא היה קל לנצח באולימפיקו. הראנו הרבה אופי וזה מה שהיה חשוב". סימונה זאזא זכה לציון 7.5 ב"גאזטה דלו ספורט" ונבחר למצטיין ביובנטוס, סטפן ליכטשטיינר שכבש את שער הניצחון קיבל את הציון 6.5. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי