אוהד בן ישי, שנפצע בצוק איתן, יזניק את ישראמן 2016

צפוי לרגש. אוהד בן ישי ואביו שמעון
צפוי לרגש. אוהד בן ישי ואביו שמעון |

הלוחם לשעבר שנפצע אנושות גם יצטרף למטרים האחרונים של הטריאתלון

(גודל טקסט)

ישראמן גארמין, אירוע הטריאתלון הגדול שנערך מדי שנה בישראל, ייצא לדרך ביום שישי ה-29.1 עם מספר שיא של כ-2,000 אתלטים אמיצים שנרשמו להתמודדות.

 

הרגעים המרגשים בטורניר יגיעו עם פתיחתו וסיומו: את התחרות יזניק סמל אוהד בן ישי, שנפצע אנושות בראשו במהלך צוק איתן והיה מרותק במשך תקופה לכסא גלגלים. אוהד בן ישי, שאיש לא האמין כי יצליח להשתקם מהפציעה אך בזכות כוח רצון בלתי רגיל משפר את מצבו מיום ליום, ימתין בסמוך לקו הסיום לאביו, שמעון בן ישי שיתחרה בטורניר "חצי ישראמן", והשניים ירוצו יחדיו את המטרים האחרונים ויחצו את קו הסיום.

 

 

"בשנה שעברה אוהד הזניק את התחרות כשהוא רתוק לכיסא גלגלים והשנה הוא יעמוד על שתי רגליו וזו התקדמות גדולה", אמר בהתרגשות שמעון. "חיכיתי לישראמן כמו שמחכים לחגים ובשבילנו זה יום חג ואני כבר מחכה להגיע לקו הסיום ולראות את אוהד ואת כל המשפחה חוצים את הקו ביחד".

 

"אני מקווה שבשנים הקרובות אוהד יוכל להשתתף בישראמן וזה המסר שלנו להיות חזקים בראש להוכיח שהכל אפשרי", המשיך האב. "בימים אלה אוהד עומד להשתחרר מבית החולים השיקומי בתל השומר ויתחיל את חייו האזרחיים אחרי למעלה משנה וחצי של אישפוז".

 

תחרות ישראמן היא אחת התחרויות הקשות ביותר עמן יכול בן אנוש להתמודד: המסלול המלא כולל שחייה למרחק של 3.8 קילומטרים, רכיבה על אופניים במסלול של 180 קילומטרים וריצת מרתון למרחק של 42 ק"מ. צליחה של המסלול המלא אורכת לרוב בין 9.5 שעות ל-17 שעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי