סופרבול: פייטון מאנינג יפגוש את קאם ניוטון

מאנינג. ירכב אל השקיעה עם תואר נוסף?
מאנינג. ירכב אל השקיעה עם תואר נוסף? | צילום: AFP

דנבר ניצחה 18:20 את הפטס במשחק דרמטי, קרוליינה הביסה את אריזונה

(גודל טקסט)

לאחר חמישה חודשים מתישים (ואין ספור פציעות) נותרו רק שתיים. קרוליינה, שניצחו את אריזונה ודנבר, שניצחו את ניו אינגלנד, ייפגשו בסופרבול ה-50. הראשון של הפנת'רס וקאם ניוטון או השני של פייטון מאנינג. ב-7 בפברואר נקבל את התשובה.

 

גמר ה-AFC: דנבר ברונקוס – ניו אינגלנד פטריוטס 18:20

 

מעט מאד משחקים עומדים בהייפ הגדול שנבנה סביבם, אבל לפעמים אנחנו זוכים לכמה רגעי חסד. זה לא היה מפגש הענקים שקיווינו לו בין פייטון מאנינג לטום בריידי שסבלו ממשחק חלש, אבל בהחלט קיבלנו מנה גדושה של דרמה.

 

 

זה היה משחק בו ההגנות היו דומיננטיות ואף אחד מהקווטרבקים האגדיים לא בלט, אך הראשון שהצליח להשתחרר היה מאנינג שידע למצוא את אואן דניאלס במסירה אומן לטאצ'דאון הראשון במשחק. הפטס הגיבו שש דקות מאוחר יותר, אך סטיבן גוטקובסקי החטיא את הנקודה הנוספת, במהלך שיהיה משמעותי בהמשך.

 

בריידי. ניסיון קאמבק שלא צלח (AFP)

 

המחצית השנייה ההגנות המשיכו לשלוט, מה שסידר לנו את הדרייב האחרון והדרמטי. בריידי ניסה להשיג את ניצחון הקאמבק ה-40 בקריירה, אך למרות שהשיג טאצ'דאון (במסירה לרוב גרונקבסקי), הוא נכשל בניסיון ההמרה ל-2 נקודות והניצחון נשאר במייל היי.

 

מאנינג סיים את המשחק עם 176 יארד בלבד, אך גם עם 2 טאצ'דאונים גורליים לאואן דניאלס. סי. ג'יי. אנדרסון הוסיף 72 יארד על הקרקע. בריידי סיים עם 310 יארד, אך רק עם טאצ'דאון אחד ושתי חטיפות. גרונקובסקי סיים עם 140 יארד וטאצ'דאון.

 

גמר ה-NFC: קרוליינה פאנת'רס – אריזונה קארדינלס 15:49

 

יש שקוראים לקבוצה של הפאנת'רס קבוצה היסטורית, אך קרוליינה כמעט והודחו כבר בשבוע שעבר לאחר שאיבדו יתרון מבטיח מול סיאטל. הלילה (שני) הם למדו מהטעויות, לחצו על הדוושה כבר מהרגע הראשון וסגרו את הסיפור מוקדם. האם בניסיון השני בלבד בהיסטוריה של המועדון, הם יצליחו לשים ידם על התואר?

 

ניוטון. יהיה ה-MVP  גם של הסופרבול? (AFP)

 

הפאנת'רס פתחו את המשחק בסערה וכבר לאחר רבע אחד היו ביתרון 0:17. הקארדינלס עוד ניסו לצמק עם טאצ'דאון של דייויד ג'ונסון ברבע השני, אך שם פחות או יותר נגמרו התקוות של החבר'ה שעשו את כל הדרך מפיניקס. קרוליינה עוד הספיקו לשים 4 טאצ'דאונים לפני שהניפו את גביע ג'ורג' האלאס.

 

ניוטון סיים את המשחק עם 335 יארד, שני טאצ'דאונים באוויר, שניים על הקרקע ואיבוד אך גם עם קווטרבק רייטינג מדהים של 117.4. קורי בראון וגרג אולסן הוסיפו 113 יארד בתפיסה. קארסון פאלמר, אולי בניסיון האחרון שלו בקריירה, סיים עם את הערב עם 235 יארד, טאצ'דאון ו-4 איבודים. לארי פיצ'ג'רלד סיים ערב חלש עם 30 יארד בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי