חוזר לליגה האיטלקית: סטפן א-שעראווי יצטרף לרומא

חוזר לאיטליה. א-שעראווי
חוזר לאיטליה. א-שעראווי | צילום: Gettyimages

אחרי חצי עונה מאכזבת במונאקו, החלוץ שב הביתה. ראמירס יעבור לסין?

(גודל טקסט)

ינואר כבר מתקרב בצעדי ענק לסיום ועושה הרושם כי עד ליום האחרון נחפש העברות משמעותיות. בינתיים, עושים לכם סדר במה שכן קורה.

 

 

רשמי

אטאלנטה האיטלקית הציגה את סרג' גאקפה הטוגולזי כרכש שלה. החלוץ הושאל עד סיום העונה מגנואה.

 

 

רומא עדיין לא הוציאה הודעה רשמית בעניין, אבל סטפן א-שעראווי צייץ בטוויטר כי הוא בדרכו לבירה האיטלקית ובאירופה מדווחים כי עסקת העברתו על סף סגירה, אז אנחנו מרשים לעצמנו להניח כי יש דברים בגו. החלוץ הושאל בחצי האחרונה ממילאן למונאקו וכעת הוא חוזר לליגה האיטלקית.

שמועות

 

ה-"BBC" ועוד כמה אתרים באנגליה מפרסמים כי ראמירס, קשר צ'לסי, נמצא בדרכו לג'יאנגסו הסינית תמורת סכום של 25 מיליון ליש"ט. הברזילאי בן ה-28 שהגיע לבלוז ב-2010 מבנפיקה תמורת 17 מיליון ליש"ט זכה בכל תואר אפשרי בצ'לסי: אליפות גביע וגביע הליגה באנגליה, בליגת האלופות ובליגה האירופית. ראמירז אמנם חתם רק לפני שלושה חודשים על חוזה חדש, אבל מיעט לשחק העונה בבלוז.

 

ה"גארדיין" פרסם שריאל מדריד הציעה 98 מיליון יורו לרכוש את רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן. סוכנו של השחקן, צ'זארי קוצ'רסקי, טען שעדיין לא נקבעה פגישה בינו והשחקן למאמן החדש בעונה הבאה קרלו אנצ'לוטי ולמנכ"ל קרל היינץ רומניגה. לפי הידיעה גם ברצלונה רוצה את לבנדובסקי, אבל לא נמסר כמה היא תהיה מוכנה לשלם עליו.

 

ברצלונה תנסה לסגור את צירוף נוליטו מסלטה ויגו כאשר ההצעה של הבלאוגרנה היא לכלול בעסקה את סנדרו שלא ממש מוצא מקומו במועדון.

 

צ'לסי עשויה בכל זאת להחתים את אלשנדרה פאטו, חלוצה הברזילאי של קורניתיאנס, אבל רק  בהשאלה עם אופציה לרכישה בקיץ 2016.

 

בשיקטאש מעוניינת בבלם באיירן מינכן, הולגר באדשטובר בן ה-26 שסבל מפציעות קשות בעונות האחרונות. כרגע לא ברור אם יעזוב אחרי פציעת ג'רום בואטנג.

 


באדשטובר. יעבור לטורקיה? (Gettyimages)

 

על פי ה"ESPN" דיווח שיונייטד מעוניינת גם באדינסון קבאני האורוגוואי של פאריס סן ז'רמן. הצרפתים דורשים עליו 50 מיליון יורו. יונייטד גם הציעה לשוער לך פוזנאן ברטוש מרוז'ק להצטרף אליהם.

 

חלוץ שחטאר אלכס טשיירה, מחוזר בליברפול אך לעת עתה יש פער של 6 מיליון ליש"ט בין הקבוצות. התנאים בין השחקן לליברפול סוכמו.

 

האם כריסטיאן בנטקה בדרך החוצה מליברפול? הבלגי שנרכש מאסטון וילה ב-32.5 מיליון ליש"ט לא הסתגל לשיטת המשחק של יורגן קלופ ודיווחים גורסים כי האדומים מוכנים למכור אותו אפילו במחיר הפסד.

 


דבושי. יפרד מהאמירויות (Gettyimages)

 

מנג'ר לסטר, קלאודיו ראניירי, רוצה חיזוק לחדו על מנת לרוץ לאליפות עד תום העונה. סנדרו מברצלונה מחוזר והשועלים הציעו 8 מיליון ליש"ט על חלוץ סמפדוריה אדר המשחק גם בנבחרת איטליה.

 

האתר הספרדי "אל קונפדנשיאל" פרסם שארסנל מגששת לרכוש את איסקו מריאל מדריד. סעיף השחרור שלו 30 מיליון יורו, אבל סביר להניח שאחרי בואו של זינדין זידאן הוא לא ירצה לעזוב.

 

ה"ל'אקיפ "מדווח שארסנל עשויה להחתים את חלוץ מונאקו בן ה-17 קיליאן אמבפה. דווח שגם ברצלונה, באיירן מינכן וריאל מדריד התעניינו בו בכישרון הצעיר, אבל ארסנל מוליכה את המירוץ להחתמתו. חוזהו של הצרפתי מסתיים בקיץ הקרוב.

 

מגן ארסנל, מתיו דבושי, עשי להצטרף לאסטון וילה. הוא רוצה לשחק יותר כדי להיכלל בסגל של צרפת ליורו 2016. ולאחר שאיבד את מקומו להקטור ביירין. גם ליל ו-ווסט ברומיץ' מעוניינות בו.

 

חלוץ גאלטסראיי בוראק אילמאז בדרך לווסטהאם. הפטישים הציעו עליו 3.5 מיליון ליש"ט וסכום ההעברה יכול לעלות ל-6 מיליון ליש"ט.

 

דידייה דרוגבה לא יצטרף למרות הכל לצוות האימון של צ'לסי ויחזור לעונה נוספת במונטריאול אימפקט מה-MLS.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי