רוד סטיוארט תרם 10,000 ליש"ט לקרלייל

סטיוארט. תרומה מפתיעה
סטיוארט. תרומה מפתיעה | צילום: GettyImages

קבוצות הפרמיירליג סרבו לסייע לאחר הצפת המגרש, הזמר הרים את הכפפה

(גודל טקסט)

קרלייל יונייטד תשחק מחר נגד אברטון בגביע האנגלי (15:20, שידור ישיר בספורט1) אך זה לא הסיפור המרכזי סביב המשחק. מגרשה של הקבוצה מהליגה הרביעית ברנטון פארק הוצף ולפיכך המשחק יתקיים במגרש אחר.

 

מי שהרים את הכפפה בצורה מפתיעה הוא הזמר המפורסם רוד סטיוארט בן ה-71 ,שריגש את ראשי הקבוצה הצנועה כאשר תרם עשרת אלפים ליש"ט למועדון. יו"ר המועדון, אנדרו ג'נקינס, מתח ביקורת על הקבוצות העשירות באנגליה שלא נחלצו לעזרת המועדון.

 

קרלייל זקוקה לשלושה מיליון ליש"ט לשיפוץ האצטדיון, שהפך לבריכת ענק לאחר השיטפונות הגדולים שהיו חודש שעבר באזור. ניתן לראות בתמונות שהאצטדיון כולל היציעים נבלעו במים ששטפו את המגרש.

 

ג'נקינס בן ה-71 סיפר במסיבת עיתונאים נרגשת לפני המשחק נגד אברטון שבקשתו לעזרה מקבוצות הפרמיירליג נענתה בשלילה, והטופיס היו רק אחת משתי קבוצות שהסכימו בכל זאת לעזור, אך נענו לקריאה לתרום כספים. הקבוצה השנייה היא, סנדרלנד שהציעה לשלוח כרטיסים ללא עלות למשחקיה. 

המשחק נגד אברטון שיוקרן כאמור בטלוויזיה יכניס עוד 300 אלף ליש"ט לקבוצה. לפי סטיוארט: "הסיפור של קרלייל נגע לליבי. איך האצטדיון שלהם נהרס ועד כמה קשה להם לגייס כסף. אני תורם להם עשרת אלפים ליש"ט ומאחל להם בהצלחה נגד אברטון".

 

היו"ר לא יכול היה שלא להגיד תודה והמשיך במתקפה על קבוצות הפרמיירליג: "זה מעשה נפלא שגורם לכל הקבוצה הרגשה טובה. הקבוצות הגדולות מגעילות אותי. הן לא חושבות אפילו לשנייה על הקבוצות הקטנות. הכסף שהן יקבלו החל מהקיץ הקרוב על זכויות השידור עוד יותר יגדיל את הפער. זה עצוב שבהתאחדות האנגלית לא חושבים על איך לעזור לקבוצות הקטנות כשיש משחק כזה בגביע ולהזרים לנו יותר כסף כדי שנוכל להישאר בחיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי