חם ויבש: 0:0 בין ריבר לבוקה בסופרקלאסיקו לוהט

סופרקלאסיקו יש רק אחד
סופרקלאסיקו יש רק אחד | צילום: AFP

שחקניו של גז'ארדו הרבו להחמיץ מול הקהל הביתי, גם טבס וחבריו לא פגעו

(גודל טקסט)

עשרות אלפי אוהדי ריבר פלייט הכינו קבלת פנים לוהטת לקראת הסופרקלאסיקו. על המגרש המיז'ונריוס הגיעו ליותר מצבים, אבל סיימו ב-0:0 מאכזב מבחינתם את הקרב העירוני הלוהט בעולם מול בוקה ג'וניורס. 

עבור גיז'רמו בארוס שלוטו זה היה סופרקלאסיקו ראשון על הקווים כמאמן בוקה ושחקניו הוכיחו בעיקר חוסן מנטלי והגנתי. מהעבר השני, החניכים של מרסלו גז'ארדו הרבו להחמיץ והיו צריכים להשאיר את שלוש הנקודות במונומנטל הגועש. 

כבר בדקה ה-17 דריוסי הגביה כדור מסוכן מצד שמאל, אבל גבריאל מרקאדו הצליח להחמיץ ממרכז הרחבה. ניסיון נוסף כשל אצל פונסיו ומהעבר השני קרלוס טבס ניסה לבחון מרחוק את מרסלו בארוברו, שקלט בקלות. 

בהמשך דריוסי המסוכן שלח כדור לקורה השמאלית ושמונה דקות לסיום מסירה של מרטינס פוספסה ברחבה ורודריגו מורה נבלם מזווית קשה של אגוסטין אוריון, שהציג משחק טוב בין הקורות של בוקה ג'וניורס. 


גיז'רמו בארוס שלוטו, לא יכול להיות מרוצה באמת (AFP)

בעקבות התיקו ריבר פלייט נותרה במרחק 5 נקודות ממוליכת בית א' רוסאריו סנטראל, בעוד שבוקה ג'וניורס נתקעה במרחק 8 נקודות ממוליכת בית ב' לאנוס. הליגה בארגנטינה מחולקת לשני חלקים ומוליכות שני הבתים ייפגשו בסיום העונה הסדירה לקרב על האליפות. נכון לעכשיו, לא נראה שזה יהיה עוד סופרקלאסיקו. 

מאחורי הקלעים לא רק השחקנים התכוננו למפגש הטעון. רמון דיאס, שחקן ומאמן העבר וכיום נשיא ריבר פלייט, הציע התערבות לנשיא ארגנטינה מאוריסיו מאקרי, לשעבר נשיא בוקה ג'וניורס. האחרון הסכים שהאיש שקבוצתו תפסיד יזמין את השני לאסאדו. "תמיד תענוג לשבת עם רמון לאסאדו, במיוחד כשהוא משלם", עקץ מאקרי. בסיום התברר שאיש מהם לא יגבה את החוב. 


מרסלו גז'ארדו, הוא לא היה מחמיץ ככה (AFP)

הרכבים 

ריבר פלייט: מרסלו בארוברו; גבריאל מרקאדו, ג'ונתן מאידנה, עמנואל ממאנה, ליאו ואנג'יוני; ניקולאס דומינגו, לאונרדו פונסיו, נאצ'ו פרננדס, סבסטיאן דריוסי; רודריגו מורה, לוקאס אלאריו. 

בוקה ג'וניורס: אגוסטין אוריון; לאונרדו חארה, דניאל "קאטה" דיאס, חואן מנואל אינסאורלדה, ג'ונתן סילבה; רודריגו בנטאקור, פרננדו גאגו, פאבלו פרס; ניקולאס לודיירו; קרלוס טבס, סבסטיאן פלאסיוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי