מודריץ' ומנדז'וקיץ' יפתחו ב-11 נגד נבחרת ישראל

מודריץ'. המנוע הקרואטי יפתח בקישור
מודריץ'. המנוע הקרואטי יפתח בקישור | צילום: Gettyimages

קרואטיה עמוסת הכוכבים בהרכב חזק הערב (19:00). ראקיטיץ' כשיר לריאל

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תפגוש הערב (19:00) חבורה של כוכבים מקבוצות צמרת ברחבי אירופה בשישחקו במדי קרואטיה. אמנם איבן ראקיטיץ' הפצוע ייעדר, אבל לדברי הקרואטים הוא יצטרך רק שבוע מנוחה אחרי שנפצע בירך הימני, פציעה לא רצינית שגם לא תמנע ממנו לשחק באל-קלאסיקו כאשר ברצלונה תפגוש את ריאל מדריד ב-2 באפריל. 

 

העיתון הקרואטי "זאטה 24" ציטט את ראקיטיץ' המאוכזב שלא ישחק מול שחקניו של אלון חזן: "זו אכזבה עצומה עבורי לא לשחק נגד ישראל והונגריה. המשחקים האלה חשובים מאוד והיחידים שנותרו לנו לפני סיום העונה. אני יודע שכולם בקרואטיה רצו לראות את לוקה מודריץ' ואותי משחקים ביחד, אנחנו המנועים של הנבחרת, אבל מצטער לאכזב אותם". 

 

 

המאמן הקרואטי איבן צ'אצ'יץ' בחר לפי עיתוני קרואטיה בשיטת המשחק בה משתמש לרוב נגד יריבות חלשות יותר, עם חמישה קשרים ושני חלוצים שאלה יהיו מאריו מנדז'וקיץ' מיובנטוס וניקולה קאליניץ' מפיורנטינה.

 

קאליניץ'. העונה הטובה בקריירה תחת פאולו סוזה (AFP)

 

המאמן צ'אצ'יץ' אמר: "גם במשחק ידידות התוצאה מאוד חשובה ואנחנו רוצים להשיג תוצאה חיובית. בשביל ישראל זה מבחן אמיתי והיא תדרוש מאיתנו רמה גבוהה מאוד". 

 

הקישור הקרואטי יהיה מלא בכישרונות. מלבד לוקה מודריץ', גם קשרי אינטר מרסלו ברוזוביץ' ואיבן פרישיץ', קשר פיורנטינה מילאן באדלי ודאריו סרנה הוותיק משחטאר שיחגוג הופעה 128 בנבחרת. 

 

ההרכב המשוער של נבחרת קרואטיה: סובשיץ', לוברן, צ'ורלוקה, וידה, מודריץ', באדלי, סרנה, פרישיץ', ברוזוביץ', קאליניץ', מנדז'וקיץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי