צ'אצ'יץ': היו שחקנים שלא התאמצו נגד ישראל

שחקני קרואטיה לפני המשחק. כולם התאמצו?
שחקני קרואטיה לפני המשחק. כולם התאמצו? | צילום: אודי ציטיאט

מאמן קרואטיה: "יכולנו לספוג". וגם: הכניסה הפראית של גרשון בסרנה

(גודל טקסט)

דריו סרנהמהכוכבים הוותיקים של קרואטיה, חשש אתמול לכמה דקות שהחלום שלו לשחק ביורו בפעם האחרונה, בגיל 33, הסתיים אחרי שרמי גרשון נכנס בו בצורה מכוערת בניצחון קרואטיה על ישראל 0:2.

 

אחרי המשחק הוא כבר נשמע יותר אופטימי: "אני כבר יכול לעמוד על הרגל וזה הכי חשוב. אני רוצה לשחק במשחק הבא נגד הונגריה, אבל את זה יחליטו הרופאים. מקווה שהפציעה שלי לא רצינית מדי. זו היתה כניסה מכוערת ומיותרת. ממש פחדתי שזו פציעה רצינית, אבל בסופו של דבר היה לי הרבה מזל". 

 

 

מטבע הדברים שבקרואטיה התייחסו מעט לישראל ובעיקר ליכולת נבחרתם המתכוננת לאליפות אירופה בצרפת. העיתון "זאטה 24" בחר בחלוץ טל בן חיים לשחקן המצטיין בשורות הכחולים-לבנים, כאשר בוריס קליימן, קני סייף שנכנס כמחליף, רועי קהת ותומר חמד קיבלו 6 כל אחד והשאר ציונים נמוכים יותר.

 

חלוץ מכבי ת"א הצליח להרשים את הקרואטים (אודי ציטיאט)

 

לוקה מודריץ', כוכב הנבחרת המנצחת וריאל מדריד, אמר בסיום: "הגיע לנו לנצח. במחצית ראשונה היינו טובים יותר. דווקא כר הדשא באוסייק הפריע לנו לשחק את הכדורגל הטכני, אבל האווירה במגרש היתה נפלאה. שיחקנו פעם ראשונה בשיטה של שלושה בלמים ואנחנו צריכים עוד להסתגל אליה, אבל זו לא תהיה השיטה הקבועה שלנו ביורו". 

 

אחרי פיטוריו של ניקו קובאץ', אנטה צ'אצ'יץ' לא היה נראה כמו בחירה שסיפקה את דעת הקהל הקרואטית, אך המאמן כבר עם ארבעה ניצחונות רצופים ובסיום אף הודה: "קיבלנו הרבה מידע מהמשחק וזה תמיד טוב לנצח. היו שחקנים שלא התאמצו עד הסוף בגלל שהיו עייפים ממשחקי הליגה והיו רגעים שלא היינו מאורגנים, כך שגם היה לנו מזל שישראל לא הצליחה לכבוש בהזדמנויות שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי