ונגר: "אם הייתי מפסיד לפני שנתיים, הייתי צריך לעזוב"

ונגר. חשיפה מעניינת
ונגר. חשיפה מעניינת | צילום: Gettyimages

ארסנל תפגוש את האל בשחזור של גמר 2014 שהיה גורלי לצרפתי (14:45)

(גודל טקסט)

ארסנל, מחזיקת הגביע האנגלי בשנתיים האחרונות, תנסה להתקרב לזכייה שלישית ברצף כאשר תארח את מובילת הצ'מפיונשיפ האל בשמינית הגמר (14:25, ישיר בספורט2), בשחזור של גמר 2014 (2:3 לארסנל). התותחנים רוצים להמשיך במומנטום מהניצחון 1:2 הדרמטי מול לסטר בראשון האחרון, ולקראת ברצלונה ביום שלישי.

 

מנג'ר התותחנים, ארסן ונגר, יחגוג מאה משחקים בגביע וגילה לראשונה כי הפסד להאל בגמר 2014 היה עשוי להיות דרמטי במיוחד עבורו. "אם הייתי מפסיד בגמר, הייתי כנראה צריך ללכת הביתה". כזכור, עד הזכייה לפני שנתיים ונגר לא הניף אף תואר מאז 2005.

 

 

 

האל הובילה באותו משחק 0:2 תוך שמונה דקות בלבד, אבל התותחנים השוו עד סיום תשעים הדקות ובהארכה ('109) ארון ראמזי העניק להם את הניצחון והגביע. גם בעונה שעברה ארסנל שיחקה גם נגד האל בגביע והדיחה אותה עד שניצחה בגמר את אסטון וילה 0:4, וזו עונה שלישית ברציפות שהם נפגשים. ונגר אמר: "מצפים מאיתנו שננצח קבוצה כמו האל והלחץ היה עלינו בגמר ההוא. אם אתה משחק נגד קבוצה גדולה יש סיכוי 50 אחוז לכל מועדון". ארסנל ניצחה ב-9 מ-10 משחקים אחרונים נגד האל.

 

הצרפתי אמר בציניות: "17 שנה שלי כמנג'ר ארסנל היו תלויים בגמר גביע אחד. מה הייתי צריך לעשות? לא להתייצב לגמר ההוא? אני זוכר כל דקה מהמשחק כולל את זה שקיירן גיבס הוציא מהקו כדור שהיה יכול להעלות את האל ל-0:3".

 

היחסים בין ונגר למנג'ר הטיגרס סטיב ברוס טובים. ונגר השאיל לו כמה שחקנים במהלך השחקנים ואמר עליו: "הוא איש כדורגל מקסים. יש לו המשכיות כשחקן ומנג'ר. אני מאמין ששנה הבאה יאמן שוב בפרמיירליג".

 

חלוץ ארסנל, אוליבייה ז'ירו, שצפוי לקבל היום מנוחה, טען שהדיבורים על כך שיביאו חלוץ חדש נותנים לו מוטיבציה. הוא כבש העונה 18 שערים בכל המסגרות, אבל למרות זאת אוהדי התותחנים רוצים חלוץ בקאליבר אחר.

 

דני וולבק עשוי לערוך היום הופעת בכורה בהרכב העונה אחרי שכבש כמחליף את שער הניצחון על לסטר. דויד אוספינה יפתח בשער במקום פטר צ'ך, לורן קוסיילני אמור לעבור מבחן כשירות. בהאל עשוי ניק פאוול, המושאל ממנצ'סטר יונייטד, לערוך בכורה. שני המושאלים מארסנל צ'ובה אקפום ואיסק היידן לא יוכלו לשחק.

 

הרכבים משוערים:

 

ארסנל: דויד אוספינה, קאלום צ'יימברס, פר מרטסאקר, לורן קוסיילני, קיירן גיבס, מוחמד א-נאני, מתיאו פלאמיני, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, מסוט אוזיל, ג'ואל קמפבל, דני וולבק

 

האל סיטי: אלדין יאקופוביץ', מוזס אודוביו, קרטיס דייוויס, הארי מגוויאר, אנדי רוברטסון, אחמד אל מוחמדי, דיוויד מאיילר, טום הדלסטון, סאם קלוקס, ניק פאוול, מוחמד דיאמה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי