פלגריני: ניסינו לשנות את המשחק, לא הצלחנו

קולארוב ודמיקליס חסרי אונים
קולארוב ודמיקליס חסרי אונים | צילום: Gettyimages

מנג'ר סיטי אחרי ה-5:1 לצ'לסי. וגם: העקיצות של הידינק ושירר

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי ספגה אמש (ראשון) את ההפסד הכי גבוה שלה מאז שנרכשה על ידי שייח מנסור בין זייד ב-2008, כשהובסה בשמינית גמר הגביע 5:1 אצל צ'לסי. ראוי לציין שהיה זה הרכב משני לחלוטין של הסיטיזנס.

 

סיטי רשמה הפסד שלישי רצוף בליגה ובגביע, אבל מנואל פלגריני הצדיק את הכללתם של חמישה שחקנים מקבוצת המילואים בגלל שלא היה יכול לסכן את שחקני ההרכב הראשון לקראת המשחק נגד דינמו קייב ביום רביעי באוקראינה בליגת האלופות.

 

 

"בשני המשחקים הקודמים בליגה בחרתי הרכבים חזקים, כי היו לי שחקנים כשירים. אחד הדברים שאנחנו צריכים לעשות באנגליה זה לעזור לקבוצות שמשחקות בליגת האלופות ויש לי רק 13 שחקנים כשירים שלא יכולתי לסכנם. אם היו לי 20 שחקנים הכל היה יכול להיראות אחרת. ניסינו לעשות הכל לשנות את מועד המשחק ולא הצלחנו", הסביר המאמן.

 


שחקני צ'לסי חוגגים על חשבון קבוצת המילואים של סיטי (Gettyimages)

 

למרות התבוסה, סיטי גם קיבלה חדשות טובות אחרי שסרחיו אגוארו בן ה-27 אמר לראשי הקבוצה שהוא מוכן לסיים את הקריירה שלו במדי המועדון. הוא עשוי להאריך חוזהו בשנה עד 2020, אבל אמר שיהיה מוכן לשחק בקבוצה עד לפרישה.

 

בצד השני, אוהדי צ'לסי זרקו על השחקנים של סיטי מטבעות בדקה ה-37 כאשר דויד פופאלה הצעיר בן ה-19 השווה זמנית ל-1:1. חוס הידינק אמר בסיום: "אנחנו מגנים את כל המעשים האלה. צ'לסי תגיב על כך. לאוהדים האלה שזרקו אסור שתהיה כניסה לאצטדיונים".

 

 

Chris Brunt coined by his own fans! Outrageous scenes pic.twitter.com/09fh502CPQ

— Lewis Ross (@LewisRoss_4) February 20, 2016

 

המקרה הגיע רק 24 שעות אחרי שאוהד של ווסט ברומיץ' זרק מטבע על שחקן הקבוצה כריס בראנט ולמזלו המטבע פגעה לו מתחת לעין אחרת היה מאבד את הראייה. האוהד כעס על הפסד קבוצתו בגביע לרדינג 3:1.

 

צ'לסי עדיין לא מנוצחת עם חוס הידינק בליגה ובגביע האנגלי ב-13 משחקים וספגה רק הפסד אחד לפ.ס.ז'. הבלוז הרוויחו מחדש את ססק פברגאס ואדן הזאר שהצטיינו וגם ברטראנד טראורה כבש שוב.

 

 

Monday's Sun back page:
You're Kidding#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/D7JjpggwjG

— Nick Sutton (@suttonnick) February 21, 2016

 

המנג'ר ההולנדי של צ'לסי עקץ את פלגריני כשאמר: "צריך לכבד את הגביע האנגלי". גם הפרשן אלן שירר תקף את הצ'יליאני ואמר: "בשלב כזה של הגביע ברצלונה אף פעם לא משאירה כוכבי על בחוץ. אולי אם הם מנצחים 0:7 בראשון זה מובן שיעלו עם הרכב חסר לגומלין".   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי