דונגה: לא בטוח שניימאר יהיה עם הנבחרת בקופה

ניימאר. לא רוצים לעשות נזק לאף אחד
ניימאר. לא רוצים לעשות נזק לאף אחד |

מאמן ברזיל לאחר ההגרלה: "אתייעץ עם ברצלונה". מרטינו: "מסי לא מושיע"

(גודל טקסט)

ברזיל קיבלה אומנם בית קל יחסית בקופה אמריקה – בית ב' עם אקוואדור, האיטי ופרו – אבל מאמנה דונגה אכזב כשהצהיר שלא בטוח שכוכב הנבחרת ניימאר יהיה זמין לטורניר בארה"ב. ניימאר אמור להגיע לטורניר כמעט בלי מנוחה אחרי עונה לא קלה בליגה הספרדית ולא בטוח שהוא נמצא בתכניות של המאמן הלאומי: "עוד לא דיברנו עם מאמן ברצלונה לואיס אנריקה", אמר דונגה.

 

בדרך כלל נבחרות לא מתחשבות בקבוצות של שחקניהן, אבל כנראה שהפעם זה שונה: "אנחנו לא רוצים לעשות נזק לאף אחד. אנחנו מתכוונים לשוחח עם מאמני קבוצות ולמצוא את הנוסחה הכי טובה לכל אחד. נדבר גם עם ניימאר ונשמע מה דעתו". היריבה הגדולה של דונגה תהיה אקוודור עליה אמר: "היא משחקת כדורגל מודרני המשלב כוח, טכניקה ומהירות".

 

 

הציפייה בברזיל היא שהכוכב יתקן את הרושם הרע לאחר שני טורנירים מאכזבים. כזכור, הוא נפצע ברבע גמר המונדיאל ונבחרתו הובסה 1:7 על ידי גרמניה בחצי ושקיץ האחרון הוא הורחק וברזיל הודחה כבר ברבע הגמר לאחר הפסד בפנדלים לפרגוואי.

 

צ'ילה חוגגת את הזכייה בקופה. "כולם ינסו לנצח אותנו" (AFP)

 

הבית המסקרן יהיה בית ד' ויכלול את שתי הפיינליסטיות של שנה שעברה צ'ילה וארגנטינה וזאת תהיה הזדמנות מצוינת לליאו מסי לסגור חשבון עם ה"לה רוחה". מאמנה החדש של צ'ילה, חואן אנטוניו פיצי הארגנטיני אמר שהוא לא מודאג מכך שארגנטינה תשחק מולו בבית המוקדם ב-6 ביוני. זה יהיה משחק הפתיחה של הבית. בגמר ניצחה צ'ילה 3:4 בפנדלים אחרי 0:0 בתום המשחק.

 

פיצי שהחליף את חורחה סמפאולי המועמד לאמן את צ'לסי אמר: "לשחק שוב מול ארגנטינה זה מהווה קושי מסוים, אבל אני חושב שארבעת הבתים שווים בקושי שלהם. חשוב שנתרכז גם ביריבות האחרות בבית פנמה ובוליביה. צריך לכבד את כל הנבחרות. כולם ינסו לנצח את צ'ילה, כי אנחנו אלופים".

 

מרטינו בהגרלה. "כל הנבחרת צריכה לסייע למסי" (AFP)

 

מאמן ארגנטינה טאטא מרטינו לא דיבר כלל על בעיה בשילובו של ליאו מסי בנבחרת, אבל אמר: "מסי לא יכול להציל לבדו את ארגנטינה. הוא לא יכול להיות המושיע. כל הנבחרת צריכה לעזור לו".

 

יורגן קלינסמן מאמן נבחרת ארה"ב: "בית א' לא קל. הוא יכול להיות מסוכן. יש לנו הזדמנות לשחק נגד אחת הנבחרות החזקות בעולם קולומביה ואנחנו חייבים להיות מוכנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי