צוברי שישי, הכרטיס לריו יוכרע בתחרות בפלמה

צוברי
צוברי | צילום: עמית שיסל, באדיבות איגוד השייט

האילתי מוביל על נמרוד משיח במירוץ האולימפי. מדליות בתחרות עד גיל 21

(גודל טקסט)

שחר צוברי ניצח בשיוט המדליות של אליפות העולם בגלשני רוח מדגם RSX שנערכה באילת. הישראלי סיים במקום ה-6 בדירוג הכללי עם 75 נקודות שליליות, תוך שהוא משפר את מקומו בדירוג הכללי בשני מקומות. 

צוברי צבר בתחרות 15 נקודות במבחנים על הכרטיס לריו ובשלב זה מוביל על נמרוד משיח, שדורג 27 בכללי, עם 22 נקודות לעומת 11.25 של יריבו. תחרות המבחן האחרונה על הכרטיס לריו תיערך בחודש הבא בפלמה והיא זו שתכריע מי הגולש שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים. 

"פעם ראשונה שאני מנצח בשיוט מדליות וכיף לנצח בבית באילת. אני שמח שהתקדמתי", הגיב צוברי בסיום. "התחרות הייתה ארוכה ובתנאים מגוונים וקשים. התחלתי טוב, אחר כך היה פחות טוב ואני שמח שהצלחתי לסיים בטעם מתוק. עוד חודש יש את פלמה. זה עדיין לא סגור וצריך להמשיך לעבוד קשה".


המירוץ יוכרע בפלמה (עמית שיסל, באדיבות איגוד השייט)

אמיר גלילי דורג 28, דניאל הררי 38 בכללי ורביעי באליפות העולם עד גיל 21 וטל צדוק סיים במקום ה-41. הפולני פיוטר מישקה, שדורג תשיעי בשיוט המדליות, זכה בזהב. ההולנדי קיראן בדלו זכה במדליית כסף ובארד זכה הולנדי נוסף, האלוף האולימפי מלונדון דוריאן ואן ריסלברג.

באליפות העולם לנשים זכתה הפולניה מרגריטה ביאלקה, שהקדימה את הבריטית ביירון שואו ואת ההולנדית ליליאן דה חאוס. נגה גלר סיימה במקום ה-14 בכללי והקדימה את מעיין דוידוביץ', שדורגה 19 בסיום התחרות. 


נגה גלר, מקום 14 בעולם (עמית שיסל, באדיבות איגוד השייט)

שתי מדליות לישראל באליפות העולם עד גיל 21 

אלופת ישראל הדר הלר זכתה במדליית כסף באליפות העולם עד גיל 21 והקדימה את נוי דריהן, שזכתה במדליית הארד. הלר סיימה במקום ה-20 בכללי לפני דריהן (21) וקטי ספיצ'קוב (23 בכללי ו-5 בתחרות עד גיל 21).


נוי דריהן, ארד עד גיל 21 (עמית שיסל, באדיבות איגוד השייט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי