טבק: רעב לאליפות? כרגע אני מחכה רק לארוחת הערב שלי

טבק. היו לנו חודשיים של ייסורים
טבק. היו לנו חודשיים של ייסורים | צילום: עדי אבישי

מכבי ת"א זכתה בגביע אחרי 75:83 לאשדוד והמאמן שלה יכול היה להתבדח. מקל: "היו עשרה ימים לא כיפיים והרגע זה בא בזמן"

(גודל טקסט)

"זה היה ניצחון מתוק מאוד", סיכם יוגב אוחיון את הזכייה בגביע המדינה אחרי 75:83 בגמר על מכבי אשדוד/באר טוביה, "אנחנו עוברים שנה כל כך קשה וההרגשה כל כך רעה, לנו, לאוהדים, להנהלה. הרבה מאוד השתחרר אחרי המשחק הזה ונקווה שזה ייתן לנו פוש בהמשך העונה". 

אוחיון נשאל על כך שארבעה ישראלים נתנו תרומה מאוד גדולה לזכייה והשיב בפסקנות: "לא צריך לעשות הפרדה בין ישראלים וזרים. כל השחקנים נתנו הכל על המגרש וכל אחד מאתנו רצה לנצח".

 

ז'אן טבק, מאמן מכבי ת"א: "כבר חגגתי עם הקבוצה, אבל מול התקשורת אני צריך לשמור על מקצועיות. היו לנו חודשיים של ייסורים, אז בשבילנו זה לא תואר רגיל, אני מאד שמח בשביל המועדון והאוהדים. דווין הראה לנו כמה הוא חשוב לקבוצה, גם שהוא ב-50% כשירות. האם אני רעב לאליפות? לא, כרגע אני רק מחכה לארוחת הערב".

סילבן לנדסברג: "אני רוצה להודות לכל החברים לקבוצה, אנחנו תמיד אומרים שלא משנה מה קורה אנחנו חייבים להישאר מאוחדים. זה היה ניצחון חשוב למועדון, שמרנו על עוד תואר והוכחנו שאנחנו ווינרים. אני מקווה שעכשיו נחזור למסלול הנכון".

לנדסברג: "הוכחנו שאנחנו ווינרים" (עדי אבישי)

אלייג'ה מילסאפ: "הגעתי לכאן כדי לזכות בתואר, מעולם לא זכיתי באחד, אז אני מאד שמח. אתה רואה את ארון הגביעים ולמרות שזאת שנה לא טובה אתה חייב להרים את הרמה במשחקים כאלה.


גל מקל: "היו עשרה ימים לא כיפיים, כך שהגביע הזה בא בזמן. אתם יודעים כמה חשוב לזכות בתארים במועדון הזה. אני פה כמה שבועות, מילסאפ רק כמה שבועות, לוקח זמן להתחבר. ועכשיו יהיה יותר שקט ויותר רגוע. היה קל לי להתחבר למקום שאני מכיר כל כך טוב כמו ישראל ולשחקנים שאני כבר מכיר אותם כמו אוחיון ויבזורי ורנדל ופניני שקיבלו אותי הכי יפה שיש ועזרו לי להתאקלם מהר".

מקל עם רוצ'סטי ואוחיון. "הגביע בא בזמן"

הגארד הוסיף: "ז'אן טבק הוא גבר, הוא מאמן שדורש אבל הוא מבין את השחקנים. הוא מביא משהו גם מהסגנון היגוסלבי אבל גם מספרד, בעיקר בצד ההגנתי. אני חושב שכשיוגב חזר לאלייז'ה פה יש לנו יותר אפשרויות ללחץ על הכדור. יש לנו חוקים מאד ברורים בהגנה ולפעמים אנחנו יותר מידי אגרסיביים וזה עולה לנו בסלים קלים. 

 

"במשחק הזה ראו שיש שחקנים שהיו במעמדים האלה וידעו להתעלות. זה עשה את ההבדל. היה לי חוסר מזל מטורף, ובאיזו שהוא שלב רציתי יציבות. כשמועדון כמו מכבי ת"א רצה אותי ההחלטה היתה פשוטה". 

סמית'. "ברור שאתן את כל מה שאני יכול אם אני בריא" (עדי אבישי) 

לסיום נשאל מקל על מספר הגופיה שלובש והתלוצץ: "ביקשתי מאיתי שגב את הספרה מספר 9, אפילו הצעתי לו כסף, אבל הוא אמר שזה חשוב לו אז אחכה עוד שנה".

דווין סמית': "הגביע הזה היה מתוק במיוחד בגלל העונה הרעה שאנחנו עוברים. אם אני יכול לשחק ברור שאתן את כל מה שאני יכול כי אני תמיד לעשות הכל עבור מכבי תל אביב. שמח שזה עבד לי. זכינו בגביע ועכשיו נותר לנו לזכות גם באליפות".

צביקה שרף, מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה: "זה משחק נוקאאוט וחטפנו נוקאאוט. אני לא מרוצה. לפי החצי הראשון לא הגיע לנו לנצח, הם ניצחו אותנו באגרסיביות. אומנם התאוששנו בחצי השני אבל זה מאד קשה לרדוף כל הזמן והסל של לנדסברג גמר אותנו. משחק כמו שגארט נתן הפעם, יכול לקרות במעמדים כאלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי