פדרמן הורה לשחקנים לא לחגוג עם האוהדים

היה כיף לקחת גביע אחרי עשרה ימים לא קלים
היה כיף לקחת גביע אחרי עשרה ימים לא קלים | צילום: עדי אבישי

המאבק בין הנהלת מכבי ת"א לאוהדים מחריף. דווין סמית': "גביע מתוק במיוחד"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חגגה אמנם את הזכיה בגביע המדינה בפעם ה-43 בתולדותיה, אחרי 75:83 דרמטי על מכבי אשדוד/באר טוביה, אבל גם זה לא יצר שקט במועדון הצהוב, לפחות לא בצד הניהולי. 

מלבד הבעיות שרודפות אותה על הפרקט העונה, מכבי ת"א נאלצת להתמודד לאחרונה עם משבר גדול מול הקהל, שהגיע לשיאו אמש כאשר קבוצה של כ-200 אוהדים החרימה את הרבע הראשון של המשחק ויצאה מחוץ לאולם.

במהלך המשחק הניפו חלק גדול מאוהדי מכבי שלטים נגד היוזמה הנרקמת לכאורה בהנהלה להעלות את מחירי המנויים בשנה הבאה, ובסיום הגיעה התשובה מצד דייויד פדרמן. אחד מבעלי המועדון, הורה לשחקנים לרדת לחדר ההלבשה ולא לחגוג את התואר עם האוהדים.

"זהו, נשברו הכלים. עד עכשיו עוד היינו עדינים, אבל אחרי מה שעשתה אתמול ההנהלה הצעדים יוחרפו משמעותית", אמר אחד מאוהדי מכבי. שחקן בכיר בסגל של מחזיקת הגביע הטרייה סיפר: "אנחנו נופלים בין הפטיש לסדן וזה קשה מאוד. יש לי המון הודעות ושיחות מאוהדים ואני לא יודע מה להגיד להם".

מעבר לכך, במכבי קיבלו כמובן בשמחה אדירה את הזכיה בתואר הראשון העונה. "זה היה ניצחון מתוק מאוד", סיכם יוגב אוחיון, "אנחנו עוברים שנה כל כך קשה וההרגשה כל כך רעה, לנו, לאוהדים, להנהלה. הרבה מאוד השתחרר אחרי המשחק הזה ונקווה שזה ייתן לנו פוש בהמשך העונה".

אוחיון נשאל על כך שארבעה ישראלים נתנו תרומה מאוד גדולה לזכייה והשיב בפסקנות: "לא צריך לעשות הפרדה בין ישראלים וזרים. כל השחקנים נתנו הכל על המגרש וכל אחד מאתנו רצה לנצח".

גל מקל הוסיף: "היו עשרה ימים לא כיפיים, כך שהגביע הזה בא בזמן. אתם יודעים כמה חשוב לזכות בתארים במועדון הזה. אני פה כמה שבועות, מילסאפ רק כמה שבועות, לוקח זמן להתחבר. ועכשיו יהיה יותר שקט ויותר רגוע. היה קל לי להתחבר למקום שאני מכיר כל כך טוב כמו ישראל ולשחקנים שאני כבר מכיר אותם כמו אוחיון ויבזורי ורנדל ופניני שקיבלו אותי הכי יפה שיש ועזרו לי להתאקלם מהר".

דווין סמית' נכנס לסגל של הצהובים רק ברגע האחרון, אבל במאני טיים קבר מספר סלים חשובים. הפורוורד סיפר: "הגביע הזה היה מתוק במיוחד בגלל העונה הרעה שאנחנו עוברים. אם אני יכול לשחק ברור שאתן את כל מה שאני יכול כי אני תמיד רוצה לעשות הכל עבור מכבי תל אביב. שמח שזה עבד לי. זכינו בגביע ועכשיו נותר לנו לזכות גם באליפות".

סמית'. "ברור שאתן את כל מה שאני יכול אם אני בריא" (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי