בתום שיחה עם ההנהלה: דרוקר נשאר בראשל"צ

דרוקר. החליט להמשיך בעיר היין
דרוקר. החליט להמשיך בעיר היין | צילום: אודי ציטיאט

בין המאמן לנציגים במועדון הייתה מתיחות, אך הדברים נפתרו לאחר פגישה

(גודל טקסט)

בראשון לציון היו אמורים לחגוג את ההעפלה לשלב רבע גמר היורופ קאפ, המפעל החדש של פיב"א אליו הצטרפה השנה הקבוצה. עם זאת, בבוקר הניצחון התעסקו בקבוצה דווקא בנושא עתידו של המאמן שרון דרוקר והמתיחות שלו עם ההנהלה בראשותו של היו"ר יצחק פרי.

 

בסיום המשחק התראיין דרוקר ועקץ את ההנהלה: "אם היינו יודעים שאנחנו הולכים כל כך רחוק באירופה אז היינו צריכים להתחזק. זה נופל על אותם אנשים, הטיסות והפציעות. צריך לראות מחר מה קורה עם כריס (רייט) ואבי (בן שימול) ונחליט מה עושים".

 

 

המאמן המשיך את אותו הקו ועקץ את ההנהלה גם במסיבת העיתונאים לאחר המשחק כשאמר: "גם המאמן הכי גדול לא יכול להצליח אם אין לו שחקנים". דרוקר דרש בשבועות האחרונים להחליף את קווין פאלמר, במטרה להתחזק בשחקן גבוה, אך נענה בשלילה משיקולים תקציביים.

 

 

בן שימול. חוזר מוקדם מהצפוי (עדי אבישי)

 

הצוות המקצועי חושש שבמידה ולא יחוזק הסגל לקראת המפגש מול פרנקפורט העונה האירופית תסתיים בתבוסה צורבת. הגרמנים עדיין לא הפסידו העונה במפעל והם נחשבים כמועמדים הבולטים לזכייה ראשונה בתואר, כאשר בסגל שלהם רשומים חמישה שחקנים מעל 2.05 מטר. כוכב הקבוצה הוא פורוורד נבחרת קנדה אארון דורנקאמפ , כשלאחרונה הצטרף אליו חברו לנבחרת פיליפ סקראב. המקומיים הבולטים הם קונסטנטין קליין ודנילו בארטל.

 

מהמועדון נמסר בתגובה: "נציגי הנהלת מכבי ראשל"צ התכנסה יחד עם מאמן הקבוצה שרון דרוקר לפגישה ארוכה וממצה. הפגישה התקיימה על רקע כתבות שהתפרסמו באתרי התקשורת השונים בימים האחרונים. בפגישה הביעה הנהלת המועדון הערכה רבה להישגים שרשמה הקבוצה העונה, ביניהם העפלה היסטורית לשלב רבע גמר היורופקאפ של פיב"א. בסיכום הפגישה, הוסכם על ידי כל הצדדים כי האינטרסים היחידים המובלים את הנוכחים היא הצלחת המועדון, כמו כן העידו כי כעת הם יוצאים מחוזקים לקראת המשימות החדשות העומדות על הפרק, הראשונה בניהן היא המפגש מול עירוני נהריה בשבת".

 

בתוך כך, בקבוצה ממתינים לתוצאות בדיקת ה-MRI של הזר כריס רייט שסובב את ברכו באימון המסכם לקראת ונטספילס. במקביל, פציעתו של הגארד אבי בן שימול, שהיה צפוי להיעדר תקופה ארוכה, התבררה כקלה יותר והוא יחזור כבר במשחק הקרוב מול עירוני נהריה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי