פייטון מאנינג: תחסר לי לחיצת היד עם בריידי

מאמינג. התקשה לעצור את הדמעות
מאמינג. התקשה לעצור את הדמעות | צילום: AFP

הקוורטרבק האגדי פרש ואמר: "מאמין שיתגעגעו אלי בגלל הניצחונות"

(גודל טקסט)

כשהוא חנוק מדמעות לכל אורך נאום הפרידה שלו, פרש פייטון מאנינג, הקוורטרבק של דנבר, מ-NFL. מאנינג בן ה-39 שיחק 14 שנים באינדיאפוליס וזכה עמה בסופרבול אחד, וארבע שנים בברונקוס ולקח עמה תואר נוסף, לפני כחודש כשניצח את סופרבול 50 את קרוליינה 10:24.

 

"בתי בת החמש שאלה אותי אם זה המשחק האחרון שלי העונה ועניתי שכן", חשף מאנינג, "ואז היא שאלה אם זה המשחק האחרון שלי אי פעם, ולפתע הבנתי שהתקשורת וכל הדיבורים מסביב הגיעו עד אליה. אז כנראה שבאמת הגיעה השעה לפרוש".

 

הקוורטרבק האגדי שהשיג 539 טאצ'דאונים בקריירה, יותר מכל קוורטרבק אחר בהיסטוריה של המשחק, הודה שאין לו תכניות לתקופה הקרובה. "אשחק גולף עם האחים שלי, אקח מנוחה ואז נראה", אמר הקוורטרבק, "אני רק מקווה שמישהו ישבור סופסוף את השיא השלילי שלי – איבודים לקוורטרבק רוקי (28 בעונת 1998). כל שנה אני בונה על מישהו שישבור וזה לא קורה".

 

Peyton has arrived.https://t.co/TGymXxiHVn

— Denver Broncos (@Broncos) March 7, 2016

 

מאנינג סיכם: "אני אתגעגע לארוחה בסטייקהאוס של אינדיאנפוליס אחרי משחקים. אתגעגע לכל השחקנים  הגדולים ששיחקתי מולם. אתגעגע ללחיצת יד עם טום בריידי, אתגעגע לשיחות השבועית באוטובוס של המשחקים של איליי (האח הצעיר שמשחק בניו יורק ג'איינטס). ובעיקר אתגעגע אליכם האוהדים, למכתבים שלכם שנגעו בי וגרמו לי לפעול, לעידוד במשחקי הבית והחוץ. אני מאמין שאתם תתגעגעו גם אליי עם כל הניצחונות שהשגתי בעבורכם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי