הצעד הראשון? בארה"ב מתלהבים מגל מסיקה

מסיקה. הישראלי הראשון שקיבל זימון למבחנים ב-NFL
מסיקה. הישראלי הראשון שקיבל זימון למבחנים ב-NFL | צילום: איתן דרור

הבועט שחולם להיות הישראלי הראשון ב-NFL עשה כותרות באמריקה

(גודל טקסט)

לתקשורת האמריקאית הוא כבר הגיע. בימים האחרונים הסיפור של גל מסיקה, הישראלי שרוצה להפוך לשחקן פוטבול התחיל לצבור תאוצה ואפילו הגיעה אל אתר FOX SPORTS תחת הכותרת: "שחקן הכדורגל הישראלי שהפך לראשון ממדינתו שמקבל זימון למבחנים ב-NFL".

 

כזכור, מסיקה שהיה שוער בנבחרות הכדורגל הצעירות של ישראל, החליט בשנה האחרונה לעשות הסבה לבועט ומנסה להתקבל לליגה הרווחית בעולם. הוא צפוי להשתתף במבחנים שעורכות קבוצות הליגה לשחקנים חופשיים בעמדות המיוחדות ב-14 במארס באריזונה, ארה"ב.

 

 

הסיפור שלו עשה הדים בתקשורת היהודית ומשם גם לפוקס ספורטס "החלום שלי שכמו שדגל ארה"ב תמיד מופיע על הקסדה של השחקנים, בסיום התהליך תהיה גם קסדה עם דגל ישראל קטן מאחורה", אמר בעבר מסיקה לספורט1.

 

אחד האנשים שהשפיעו על הזימונים למבחנים, כפי שמציינים בארה"ב, הוא הבעלים של ניו אינגלד פטריוטס רוברט קראפט: "הפעם הראשונה שהרגשתי שבאמת יש לי סיכוי הייתה בקיץ האחרון בו הגיע לארץ", אמר מסיקה. "החבר'ה מנבחרת ישראל ביקשו שאבעט מולו והוא מאוד התלהב, ודאג להעביר את השם שלי לעוזר מאמן בניו אינגלנד. לאחר 48 שעות קיבלתי ממנו מייל ושלחתי אליו וידאו שלי. הוא מאוד התלהב וקבענו להיפגש במחנה בעוד חודש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי